Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
V diplomskem delu smo želeli ugotoviti, kako so stranke zadovoljne s podjetjem PEC trgovina d.o.o. Želeli smo izvedeti, kje se lahko podjetje še izboljša in s čim so stranke zadovoljne. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela. V teoretičnem delu smo si pomagali z literaturo in znanjem, ki smo ga pridobili na Višji strokovni šoli Academia.
V teoretičnem delu smo opisali zadovoljstvo kupcev in povezavo med kakovostjo ter zadovoljstvom. Pisali smo tudi o tem, kakšen vpliv imajo zaposleni na kupca. Če so zaposleni zadovoljni, srečni in motivirani, potem pozitivno vplivajo na prodajni proces. Če pa so nezadovoljni, potem to negativno vpliva na prodajo. Zvesta stranka je osnova za trdnost podjetja in takšna stranka je največji kapital za podjetje. V nadaljevanju smo opisali podjetje PEC trgovina d.o.o., dejavnost, kakšni so cilji, vizija in ponudba.
V drugem, praktičnem delu pa smo predstavili anketo. Anketiranje je potekalo v neposrednem stiku z anketiranci, nekaterim od le-teh pa smo poslali anketo tudi po elektronski pošti, saj je niso imeli časa izpolnjevati v trgovini. Na začetku smo zastavili nekaj demografskih vprašanj, nato pa sledijo vprašanja o zadovoljstvu kupcev. Rezultati so ponazorjeni z grafi. Ob vprašanju in grafu pa so rezultati tudi razloženi.
Ugotovili smo, da se izplača potruditi za stranke. Potrebno jim je nameniti pozornost, čas in znanje in to se kasneje povrne z zvestobo. Zraven tega je potrebno imeti kakovosten asortiman izdelkov in konkurenčne cene. To je še toliko bolj pomembno v trenutnem obdobju recesije, ko podjetja in ostali kupci varčujejo na vseh področjih.
Na podlagi ankete lahko trdimo, da ima podjetje PEC trgovina d.o.o. posluh za svoje kupce, se trudi za njihovo zadovoljstvo in ti so potem tudi zadovoljni s podjetjem.