Zadovoljstvo strank s storitvami računovodskega servisa XXX

Računovodja

Študent: Liljana Aetović

Liljana Aetović je diplomantka programa Računovodstvo na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala septembra 2009.

PDF

Diplomsko delo Liljana Aetović

V diplomski nalogi smo se odločili raziskati zadovoljstvo strank s storitvami računovodskega servisa xxx. Ključ do ciljnega uspeha poslovanja vsakega podjetja je izključno bistvo stranka.
Tega pomena se zaveda vedno več organizacij.

Stranke računovodskega servisa vedno več informacij o storitvah pridobijo iz medijev, od znancev, prijateljev, iz raznih oglasnih materialov in interneta. To pomeni, da imajo na globalnem trgu možnost izbire. Glede na navedeno so postale stranke zahtevnejše, izbirčnejše
in previdnejše pri izbiri računovodskega servisa.

Zaradi ciljno večjih pričakovanj strank mora računovodski servis natančno spoznati njihove potrebe, želje in pričakovanja. Samo pravilno ravnanje s strankami ohranja njihovo zadovoljstvo in zvestobo v računovodskem servisu.

V teoretičnem delu diplomske naloge bomo predstavili značilnosti ponudbe računovodskega servisa, ob tem bomo definirali pojem računovodstvo, nato pa bomo pojasnili zahteve strank. V
raziskovalnem delu diplomske naloge bodo predstavljeni rezultati ankete, izvedeni na podlagi anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnjevale stranke računovodskega servisa xxx. Rezultati ankete bodo posredovani vodstvu zaradi vpogleda v rezultate ankete in uporabe le teh v
praktične namene.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Liljana Aetović

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X