Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Za zagotovitev nudenja izjemnih storitev, ki ustvarjajo resnično zvestobo strank, zaposleni potrebujejo, ne le sposobnosti medsebojnih odnosov, temveč tudi pozitiven odnos, razumevanje organizacije, v kateri delajo ter zavezanost Standardov kvalitete storitev…
Zaradi močne konkurence na trgu so se tudi banke soočile z dejstvom, da je za njihov obstoj in razvoj potrebna ponudba, ki bo poleg raznovrstnosti storitev zagotavljala tudi njihovo kakovost.
Ker pa vse posle opravljamo ljudje, je odnos zaposlenih do kakovosti storitev ključnega pomena. Za ta odnos pa je še kako pomemben odnos vodje do zaposlenih. Če se vodja zaveda, da so zaposleni konkurenčna prednost, ki dvigujejo kakovost storitev, skrbi za njihovo motivacijo.
Kakovost in raznolikost sta za organizacijo pomembna iz vidika strank, zaposlenih pa tudi z vidika lastnikov, ki poleg zahteve po dobičku, določajo tudi filozofijo organizacije.
Kakovost storitev je izziv, saj je težje določljiva kot kakovost izdelkov in edino merilo je zadovoljstvo strank, ki storitev kupi oz. kupuje.