Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Živimo v času, v katerem ima varčevanje pomembno vlogo, še posebej, kadar govorimo o otrocih, ki so naše in edino bogastvo.
Prav zaradi tega smo se odločili, da se skozi diplomsko nalogo in postavljene hipoteze dotaknemo vprašanj, s katerimi bomo prišli do določenih zaključkov in spoznanj ter miselnosti otrok o varčevanju.
Postavili smo pet hipotez v zvezi s šolskim varčevanjem in povezanostjo banke pri spodbujanju varčevalnih navad otrok, kar vpliva na pripadnost komitenta določeni banki tudi v kasnejših starostnih obdobjih. Ugotavljamo, da ljudje iz dneva v dan potrebujejo več osebnih kontaktov in pristnih stikov, kar je razvidno tudi iz naših končnih rezultatov.
Nadalje smo za cilj diplomske naloge postavili ugotavljanje miselnosti mladih varčevalcev, ki se odločijo za skupinska varčevanja, ter koliko in kakšen vpliv imata šolska hranilnica in razredno varčevanje na razvoj otrokovih varčevalnih navad, zato smo v uvodnem delu diplomske naloge predstavili skupinsko razredno varčevanje.
Raziskovalni del diplomske naloge temelji na metodi anketiranja. Anketa je sestavljena tako, da sledi ciljem in hipotezam diplomske naloge. S pomočjo zastavljenih vprašanj smo potrdili oziroma ovrgli postavljene hipoteze. Te smo , tudi statistično in grafično¸ obdelali.
Skozi diplomsko nalogo in postavljene hipoteze smo dokazali, kako pomemben faktor je pri sklenitvi produkta osebni stik komercialista z mladimi varčevalci, ki so zaradi nepoznavanja bančnih produktov veseli vsakega obiska bančnega komercialista, kar vzporedno vpliva na prodajo storitev, prepoznavnost in tržni delež banke. Darila in nagrade so prav tako pomemben dejavnik, ki vplivajo na sklenitev produkta.