Vpliv primerne komunikacije na motivacijo zaposlenih pri delu in najpomembnejši motivacijski dejavniki

Komercialist

Študent: Jožica Ploj


Jožica Ploj je diplomantka programa Ekonomist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala avgusta 2010.

PDF

Diplomsko delo https://www.academia.si/pdf/dd-p-jozica

Diplomsko delo obravnava pomembnost komunikacije v podjetju in njen vpliv na motivacijo zaposlenih. Ustrezna komunikacija pripomore k bolje in hitreje opravljenemu delu, k boljšim odnosom med zaposlenimi in vodstvom, odpravlja nezaupanje, povečuje se pripadnost, samomotivacija delavcev se izboljša, izboljšajo pa se tudi rezultati dela.
Največjo vrednost vsake organizacije predstavljajo njeni zaposleni. Vodstvo vsakega podjetja se mora zavedati, da ni dovolj ljudi le zaposliti, ampak je treba v vsakega zaposlenega veliko vlagati, ga razumeti ter spodbujati in ga vključiti v delovanje celotnega poslovnega sistema. Motiviranje zaposlenih predstavlja v poslovnem svetu eno najbolj kompleksnih nalog managementa, saj naj bi managerji zaposlene spodbujali k večji učinkovitosti pri delu. Namen motivacije je pripraviti zaposlene, da bodo hitro, učinkovito in kakovostno opravljali svoje naloge in da bodo pri tem tudi sami zadovoljni. Vse to pa brez ustrezne medsebojne komunikacije ni mogoče.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo https://www.academia.si/pdf/dd-p-jozica

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X