Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Grafično oblikovanje
Personalizacija je proces prilagajanja izdelka ali storitve specifičnim potrebam in željam ciljnega občinstva, kar omogoča ustvarjanje bolj relevantne in privlačne izkušnje za vsakega posameznega uporabnika. Personalizacija spletne knjigarne pa pomeni, da je vsebina, ki je predstavljena posameznemu kupcu, prilagojena glede na njegove pretekle interakcije, preference, iskanja in bralne navade.
Prvi del diplomskega dela je posvečen teoretični analizi, kjer sem predstavil, kaj je personalizacija spletne strani in kaj je spletna knjigarna. Opisal sem razlike med fizično in spletno trgovino ter se osredotočil na njune prednosti in slabosti pri prodaji knjig.
Osredotočil sem se na raziskavo vpliva personalizirane spletne knjigarne na kupce, pri čemer sem raziskal več kategorij oziroma vrst, kako lahko personalizirana spletna knjigarna vpliva na kupca. Pri raziskavi sem za metodo raziskave ustvaril anketo, s pomočjo katere sem povprašal druge ljudi prek spleta o njihovih mnenjih glede personalizacije spletne knjigarne in tega, kaj je po njihovem mnenju najpomembneje za spletno knjigarno, da sem lahko v drugem delu diplomskega dela uspešno oblikoval in primerno personaliziral spletno knjigarno.
Drugi del diplomskega dela je praktični del, kjer sem predstavil celotni postopek oblikovanja personalizirane spletne knjigarne. Predstavil sem postopke pridobivanja idej za obliko spletne strani in skice, s katerimi sem primerjal različne možnosti postavitve.
Postavitev spletne knjigarne sem sestavil v žični model, s pomočjo katerega sem oblikoval končni izgled spletne knjigarne. Osredotočil sem se tudi na elemente, ki bodo spletno stran prilagodili osebi, ki bi to spletno knjigarno uporabljala. Prav tako sem podrobno predstavil, kako sem se lotil oblikovanja logotipa za to spletno knjigarno, pri čemer sem se osredotočil na celoten proces, od začetnih zamisli in prvih skic do končne grafične upodobitve.
Poleg logotipa sem se lotil tudi oblikovanja celostne vizualne podobe spletne knjigarne, kar je vključevalo pripravo različnih vizualnih osnutkov. Pri tem sem ustvaril tri različne predloge, pri čemer je bil eden od njih namenjen embalaži, ki bi jo spletna knjigarna lahko uporabljala za pošiljanje knjig, druga dva pa sta bila različna knjižna zaznamka, ki bi ju knjigarna lahko vključila kot dodatek k naročilom.
Izdelek študentke si lahko ogledate v spodnjem videu: