Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Fotografija
V diplomskem delu sem raziskovala vpliv kakovostne produktne fotografije na blagovno znamko oz. prepoznavnost malih podjetij. Namen samega diplomskega dela je bil analizirati, kako pomembna je kvaliteta fotografij pri prodaji in razvoju malih podjetij ter koliko malih podjetnikov se še sploh odloči za storitev najema profesionalnih fotografov za izdelavo produktnih fotografij.
Vse to sem začela raziskovati, ker sem se zaradi svoje kreativne osebnosti in želje po novih konjičkih sama podala v izdelovanje nakita, posodic in drugih dekorativnih, ročno narejenih izdelkov. Posledično sem se morala soočiti s produktno fotografijo in tako sem svojo strast do ustvarjanja združila še z ljubeznijo do fotografiranja.
Raziskovanje v diplomskem delu mi je posledično prineslo znanje, ki ga bom potrebovala pri svojem ustvarjanju v prihodnosti.
Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični ter praktični del. V teoretičnem delu sem predstavila teorijo o pomembnosti vizualne predstavitve izdelkov in način, kako pripraviti svoj delovni prostor z opremo. Ker pa se nisem ukvarjala le s produktno fotografijo, temveč tudi s področjem marketinga, uspešnega trženja ter promocije svojih izdelkov, sem dodala tudi poglavji o teh temah.
Poudarek sem namenila produktnim fotografijam in dobri predstavitvi svoje blagovne znamke, s čimer gotovo pripomoremo k večjemu uspehu, zaupanju ter pridobivanju strank. V teoriji sem opisala tudi 360-stopinjsko fotografijo v spletni prodaji ter navedla njene prednosti.
V praktičnem delu sem predstavila rezultate anket, izvedenih med malimi podjetniki ter potencialnimi kupci. Poleg tega sem raziskovala tudi tehnike za ustvarjanje privlačnih fotografij z omejenim proračunom, kar je posebej pomembno za mala podjetja z omejenimi finančnimi viri.
Dodala sem še kratek intervju s produktnim fotografom, ki mi je pomagal bolje raziskati zadano področje. Na koncu diplomskega dela sem obravnavala vpliv fotografij na odločitve kupcev. Moje glavno vprašanje je bilo: »Kako velik vpliv ima kakovost fotografij pri enakih izdelkih?«
Diplomsko delo zaključujem z glavnimi ugotovitvami o izboljšanju produktne fotografije za male podjetnike, s čimer bi lahko dosegli boljše prodajne rezultate in večjo prepoznavnost na trgu. Z vsem pridobljenim znanjem v času raziskovanja pa sem naredila svoj medijski izdelek, in sicer spletni katalog svojih izdelkov.
Študentkin izdelek is lahko ogledate v spodnjem videu: