Vpliv družbenih medijev na preoblikovanje delovnega mesta v potovalnih agencijah

Turizem

Študent: Surabhi Adhikari

Surabhi Adhikari je diplomantka Višje strokovne šole Academia Maribor, program Ekonomist - modul Turizem. Svoje diplomsko delo je zagovarjala decembra 2021.

PDF

Diplomsko delo Surabhi Adhikari

Družbeni mediji so platforma, na kateri lahko ljudje ustvarjajo in delijo svojo vsebino. Glede na to se mi je zdelo potrebno raziskati, ali so zaposleni opazili učinek nenehnega naraščanja uporabe družbenih medijev, zaradi česar se je njihovo delovno mesto opazno spremenilo.

V zadnjem času so družbeni mediji postali eden najpomembnejših delov življenja ljudi. Njihov vpliv je presegel meje osebnega življenja – segel je tudi v poslovno življenje.

Z dostopom do družbenih medijev lahko ljudje na delovnem mestu vzpostavljajo odnose in razvijajo globoke vezi s sodelavci – kar prej ni bilo mogoče ali tako enostavno. Zaposlenim omogoča, da komunicirajo in se spoznavajo tudi zunaj svojega poklicnega življenja.

To lahko izboljša njihovo izkušnjo na delovnem mestu z boljšim druženjem na delovnem mestu, medsebojnim razumevanjem med sodelavci, usklajevanjem itd. V tej raziskavi torej poskušam preučiti vpliv družbenih medijev na preoblikovanje delovnega mesta.

To diplomsko poročilo se osredotoča na povezavo med družbenimi mediji in preobrazbo delovnega mesta ter tako določa vplive družbenih medijev. Država, ki sem jo izbrala za izvedbo raziskave, je Nepal, saj je turizem eden glavnih virov dohodka; Nepal je znan kot turistična država.

Za raziskovalni skupini sem vzela dve turistični agenciji, za kateri menim, da sta podjetji z največjim vplivom družbenih medijev na njuno delovno okolje. Po mnenju prvega od teh dveh podjetij, Far Out Nepal, družbeni mediji prispevajo k poslovnim strategijam podjetja.

Potovalne agencije v Nepalu uporabljajo Facebook, Instagram, Google+, YouTube, WhatsApp in druga podobna družbena omrežja kot sredstvo za mreženje in povezovanje s strankami prek objavljanja ali drugih novih vsebin na domači strani.

Družbeni mediji v potovalnih agencijah se lahko uporabljajo na različne učinkovite načine s ciljem uspešne, stalne rasti in promocije podjetja. Poročilo je bilo pripravljeno na podlagi raziskovalnih podatkov, zbranih z anketnim vprašalnikom v obdobju oktober-november 2021.

Praktični podatki so bili zbrani od 28 anketirancev, ki delajo v potovalnih agencijah, ki se nahajajo, v Katmanduju. Vprašalnik vsebuje šestnajst trditev in tri demografska vprašanja.

Diplomsko delo Surabhi Adhikari

PDF

Diplomsko delo Surabhi Adhikari

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X