Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
V diplomskem delu sem raziskovala pomen poslovnega komuniciranja, predvsem sem se osredotočila na neverbalno komuniciranje v odnosih s strankami v trgovini, saj ima le-ta iz dneva v dan vedno večjo vlogo in vpliv na uspešno prodajo.
Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela.
V prvem, teoretičnem delu sem na podlagi literature različnih avtorjev predstavila temeljne pojme s področja komuniciranja na splošno in s področja poslovnega komuniciranja s poudarkom na neverbalnem komuniciranju. Nato sem predstavila pomen, funkcije in tiste oblike neverbalnega komuniciranja, za katere menim, da imajo pomembno vlogo v komuniciranju s kupci.
V drugem, raziskovalnem delu sem na podlagi dobljenih podatkov iz ankete raziskala, kakšen pomen kupci pripisujejo neverbalnemu komuniciranju prodajalcev, njihovi urejenosti ter urejenosti trgovin. Preverjala sem zastavljene trditve in jih z rezultati ankete potrdila.
Ugotovila sem, da kupci pripisujejo zelo velik pomen osebni urejenosti prodajalcev, prav tako pa tudi urejenosti trgovine. Zelo pomembna se jim zdi urejenost pričeske in obraza prodajalca ter čistoča v trgovini. Trgovska podjetja bi tako morala posvečati veliko pozornost izobraževanju zaposlenih na temo neverbalnega komuniciranja in imeti za svoje zaposlene pravila poslovnega komuniciranja s pravili o oblačenju.