Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Računovodja
Potreba po izmenjavi novic in informacij sega v same začetke človeštva. Prenos pisane besede oziroma prenos sporočil v pisani obliki pa v obdobje antike. V Sloveniji se je razvoj pričel v rimski dobi in se vse od takrat izpopolnjuje in prilagaja potrebam prejemnikov in potrošnikov. Pošta Slovenije tako kot vsa ostala podjetja na trgu vedno išče nove poti za izboljšave, prilagoditve, posodobitve, nadgradnjo in promocijo za uspešno zadovoljevanje potreb strank. Za to uporablja novodobne informacijske kanale in sodobna omrežja. Teoretični del zajema pomembne opredelitve glede samega podjetja in storitev, opisana je tudi vloga nenaslovljene direktne pošte v trženju in zadovoljstvo strank s storitvami ter vpliv epidemije COVID-19 na storitve Pošte Slovenije. Kljub celotni situaciji se same storitve Pošte Slovenije izvajajo nemoteno, seveda ob upoštevanju smernic in določil, opredeljenih v sprejetih odlokih.
V raziskovalnem delu pa so opisani izsledki raziskave o odnosu prejemnikov nenaslovljene direktne pošte. Kljub nenehnim spremembam se nekatere navade niso spremenile. To dokazujejo tudi rezultati raziskave, namen katere je bil ugotoviti vedenje prejemnikov NNDP. Ljudje v veliki večini še vedno zaupajo v tiskano besedo in jo kot tako večkrat prebirajo. Kljub previdnosti in situacijam zaradi epidemije COVID-19 je njen vpliv mogoče zaslediti le v dostopnosti nekaterih izdelkov, kar vpliva predvsem na sama podjetja, ki reklamni material izdajajo, ne pa na samo storitev dostave le-tega naslovnikom. Zaradi situacije, v kateri smo se znašli, se je spremenil le odnos prejemnikov pri prebiranju nenaslovljene direktne pošte, saj sedaj večkrat posežejo po tistih, ki promovirajo nujnejše izdelke in storitve.