Uvajanje novega izdelka na trg samopostrežnih avtomatov

Komercialist

Študent: Aleš Sallubier


Aleš Sallubier je diplomant programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia.

Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjal septembra 2011.

PDF

Diplomsko delo Aleša Sallubiera

V času slabe gospodarske rasti podjetja iščejo nove možnosti za ustvarjanje večje tržne kapitalizacije, za kar obstaja veliko različnih možnosti. V pričujočem diplomskem delu smo se posvetili analizi projekta, ki je z izvedbo inovativne ideje želel izkoristiti vstop v nov prodajni kanal, za kar je bil razvit nov izdelek, ki v času projekta ni imel konkurence na trgu in ki se ga lahko proizvaja na obstoječi proizvodni opremi brez dodatnih investicij. Celotna investicija v projekt je bila edino čas izvedbe projekta, kljub temu pa je bil izdelek pri ciljnih deležnikih sprejet z velikim odobravanjem.

Diplomsko delo omogoča vpogled v izvajanje tovrstnih aktivnosti, torej razvoja in dajanja novih izdelkov na trg pri slovenskih podjetjih.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Aleša Sallubiera

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X