Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Ekonomist
Komercialist
V diplomskem delu je predstavljena ustanovitev podjetja, ki se bo v začetni fazi ukvarjalo z dejavnostjo, za katero bo uporabljalo kamione prekucnike in bager, v prihodnosti pa bi dejavnost lahko razširilo tudi na špedicijo. Namen ustanovitve podjetja je zadovoljiti potrebe po tovrstnih storitvah in poslovati z dobičkom. Cilj diplomskega dela je z raziskavo ugotoviti, ali je v današnjem času smiselno odpreti tako podjetje, ter ugotoviti, kdo so potencialne stranke in kaj je zanje pomembno.
V diplomskem delu so postavljene štiri hipoteze, odgovori pa so podrobneje analizirani v četrtem poglavju, kjer so predstavljeni vsi rezultati raziskave. Z anketnim vprašalnikom so bili pridobljeni odgovori, izvedena pa je bila tudi analiza, na podlagi katere so bile hipoteze potrjene ali ovržene.
Pri ustanovitvi podjetja so zanimive različne strategije, in sicer strategija izkoriščanja prednosti in odpravljanja slabosti, strategija izkoriščanja tržnih priložnosti, strategija pridobivanja kupcev in njihovega ohranjanja, strategija konkurenčnosti, strategija rasti obsega, strategija trženjske kulture in strategija poprodajnih dejavnosti.
V diplomskem delu je predstavljeno načrtovanje prodaje, ki je razčlenjeno na količinsko napoved prodaje in vrednostno napoved prodaje. Predstavljen je tudi načrt nabave, oglaševanja in drugih tržnih dejavnikov v podjetju. Zelo pomemben je tudi vpliv digitalizacije. Predstavljeni so še pomen, prednosti in slabosti postavitve spletne strani. Na uspešnost podjetja vpliva tudi komunikacija med zaposlenimi v podjetju ter komunikacija med zaposlenimi in potencialnimi strankami.
Pri ustanovitvi podjetja je pomembno, da si ustvarimo spletno stran kar je tudi opredeljeno v diplomskem delu. Saj lahko s spletno stranjo pridobimo večjo možnost, da se kot novonastalo podjetje obdržimo na trgu. V diplomskem delu je predstavljeno kaj bi za naše podjetje pomenila spletna stran in pa kaj so slabosti in pa kaj so prednosti spletne strani v našem primeru. Predstavljeno je, da če je spletna stran dobro oblikovana je lahko najprimernejša oblika reklame, kljub temu, da pri ustanovitvi spletne strani nastanejo kar veliki stroški. V diplomskem delu je podrobno opisano na kaj moramo biti pazljivi pri sami postavitvi spletne strani.