Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Diplomsko delo zajema prodajo storitev Telekoma Slovenije d. d. pri posrednikih in s tem uvedbo prodajnega kanala, ki je relativno nov poslovni proces v prodaji širokopasovnih storitev.
Poslovni svet je danes izpostavljen nenehnim spremembam. Zaradi potreb, ki se porajajo na trgu, spremenjenih tržnih pogojev, naraščajoče konkurence, hitro spreminjajočega se okolja, potreb po stalnem posodabljanju storitev in poslovanja, vse hitrejšega razvoja informacijske tehnologije ter vse večje globalizacije svetovnega gospodarstva podjetja, vedno bolj ugotavljamo, da je iskanje novih prodajnih poti nujno potrebno za obstoj podjetja na trgu.
Telekomove storitve so postale dodatna ponudba Mobitela in posledično številnih posrednikov Mobitelovih storitev. Nekateri so dodatno ponudbo dobro sprejeli in nemudoma pričeli tržiti, večina pa je bila še naprej osredotočena na svojo primarno dejavnost trženja Mobitelovih storitev. Posredniki niso bili navdušeni nad prodajo zaradi dolgega reakcijskega časa pri reševanju težav in pomanjkanja znanja, ki ga je zahtevalo trženje kompleksnih in tehnološko naprednih storitev.
Odločili smo se, da preoblikujemo sodelovanje z Mobitelom. Analizirali smo delo posrednikov, povabili k nadaljnjemu sodelovanju tiste, ki so bili zainteresirani za prodajo Telekomovih storitev, ter z njimi podpisali neposredne pogodbe. Na ta način se je pričela reorganizirati prodajna mreža pooblaščenih posrednikov.
Leta 2007 so bile podpisane prve pogodbe o posredovanju pri sklepanju pogodb za uporabo storitev Telekoma Slovenije d. d. Poskušali smo in še poskušamo izpeljati številne projekte na področju izobraževanja, oglaševanja in podpore prodajnim mestom, s ciljem, da bi prodajna mesta zrcalila uspešnost, kakovost in konkurenčne prednosti podjetja.
Zaključek bo temeljil na ugotovitvah poznavanja posrednikov storitev Telekoma Slovenije d.d. in kaj moramo še storiti, da bi povečali njihovo zadovoljstvo in s tem prodajo Telekomovih širokopasovnih storitev.