Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Fotografija
V tem diplomskem delu je opisan del zgodovine razvoja fotografije; opisani so ključni deli fotoaparata, ki jih fotograf mora poznati, če želi upodobiti gibanje na fotografijah. Pojasnjen je izraz gibanja na fotografiji ter kakšen vpliv lahko ima na gledalca.
Opisane in uporabljene so tehnike, ki predstavljajo načine upodobitve gibanja na fotografiji in kako najlažje pridemo do želenih rezultatov. Upodobiti gibanje na fotografiji nekoč ni bilo tako preprosto kot je v današnjih dneh.
Digitalni fotoaparati so poenostavili celoten postopek fotografiranja z mnogimi možnostmi nastavitev in predlogov, ki jih lahko fotograf prireja že med samim fotografiranjem.
Pri fotografiranju je potreben umetniški pristop, pridih domišljije, sposobnost videti lepoto v vsakdanjem trenutku in to lepoto pretvoriti v umetnino.
Fotograf, kot umetnik lahko z rabo perspektive, svetlobe, kompozicije, ostrenjem in senčenjem iz navadnega, resničnega trenutka ustvari svoj umetniški svet, s čimer pri gledalcu ustvari želen vtis.
V prvem delu diplomskega dela sem na kratko opisala zgodovino fotografije z namenom poudariti pomembnost, vpliv, ter pomoč razvoja tehnologije pri izdelavi fotografij danes in v primerjavi z nekoč v preteklosti.
Osredotočila sem se na pomeni fotografiranja objekta v gibanju, opisala sem prednosti digitalnega fotoaparata vključno s sestavnimi deli fotoaparata, ki so pri fotografiji subjektov v gibanju ključnega pomena.
Osredotočila sem se na vlogo slehernih sestavnih delov fotoaparata, kako se ti uporabljajo, ter na kakšne načine jih lahko uporabljamo, da ustvarimo fotografski izdelek, kot smo si ga predstavljali.
V drugem delu sem se posvetila vprašanju, kaj razumemo kot gibanje na fotografiji.
Opisala sem najpogostejše uporabljene tehnike fotografiranja subjektov v gibanju, opisala sem tako izvedbo posamezne tehnike kot tudi, kakšne nastavitve in pripomočke je priporočljivo uporabljati pri sleherni tehniki fotografiranja.
Pri vsaki tehniki sem si zamislila fotografijo, kjer bi lahko upodobila več kot pa samo gibanje. Skozi izvedbo raziskave petih tehnik sem prikazala izražanja čustev ter hkrati vzbujanja čustev v gledalcu na podlagi iluzije gibanja v fotografiji.
Manipuliramo lahko s perspektivo gledalca na fotografiji in z zameglitvijo ali izostritvijo posameznih delov fotografije usmerjamo gledalčev pogled.