Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Vodilni morajo na podlagi zaznavanja in spoznavanja dogajanja na trgu sprejeti odločitve, ki bodo zagotavljale nadaljnji razvoj podjetja in korak s časom ter konkurenco. Med tovrstne odločitve spada odločitev za postavitev spletne strani.
Namen diplomskega dela je predstaviti projekt o sprejetju idejne zasnove, izdelave spletne strani ter vzdrževanja in ažuriranja vzpostavljene spletne strani, ki predstavlja pomembno obliko poslovne komunikacije. V okviru diplomskega dela sem sledila naslednjim ciljem:
– vzpostavitev spletne strani predstavlja v podjetju novo delovno okolje,
– vzpostavitev spletne strani nudi podjetju večjo prepoznavnost na trgu,
– vzpostavitev spletne strani podjetju predstavlja investicijo, katero je možno meriti z donosom in dvigom imidža podjetja, ki ga direktno ni mogoče meriti,
– vzpostavitev spletne strani v podjetju prinaša organizacijske spremembe,
– potencialni kupci iščejo kakovostne želene informacije preko interneta,
– potencialnim kupcem je spletna stran dostopna 24 ur dnevno.
Na osnovi prikaza uvajanja projekta in analize učinkovitosti projekta sem potrdila vse tri osnovne trditve diplomskega dela. Analiza je pokazala, da se potencialni kupci zanimajo za pridobitev informacij s pomočjo spleta. S prisotnostjo na spletu se veča prepoznavnost podjetja. Ugotovila sem, da je kakovostna spletna stran konkurenčna prednost ter ogledalo uspešnosti podjetja. Prav tako sem ugotovila, da so za kakovostno spletno stran pomembni aktualnost izdelkov in storitev, hitra dostopnost do posamezne informacije do izdelka ali storitve. Uvedba internetne strani je korak k racionalnemu poslovanju in nizkim stroškom promocije.