Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
V današnjem času, ko sta tehnika in tehnologija visoko razviti, na tržišču vedno večja konkurenca, ponudba široka in raznolika, je dobro strokovno usposobljen in motiviran delavec zelo pomemben. Zato je potrebno novo zaposlenemu omogočiti dobro usposabljanje in uvajanje v delovni proces, saj je od tega odvisno njegovo delo in zadovoljstvo strank.
Pomembna je tudi dobra klima v podjetju, saj le zadovoljen delavec lahko daje dobre rezultate, kar pa je v bančništvu zelo pomembno. Vse to lahko dosežemo z uspešnim uvajanjem oz. usposabljanjem. Vendar morajo tudi za to delo biti usposobljeni posamezniki – mentorji.
V začetnem delu diplomske naloge vam bomo predstavili začetke in razvoj mentorstva skozi stoletja, pojem mentorstva, mentorja in mentoriranca oz. novega sodelavca, kakšno vlogo ima mentor v procesu uvajanja, za katero vrsto mentorstva se lahko odloči ter kakšne razlike so med njima. Predstavili vam bomo tudi pomen povezave teorije in prakse ter koristnost uvajanja.
V drugem delu, od tretjega do vključno sedmega poglavja, vam bomo na primeru prikazali postopek uvajanja novega sodelavca v delovni proces. Postopek izbire mentorja, priprave mentorja na izvajanje do končnih rezultatov. To je uspešno zaključen postopek usposabljanja, zadovoljstvo nadrejene vodje, mentorja, mentoriranca in vodstva banke.
V tretjem, zadnjem delu, v poglavju osem, vam bomo predstavili rezultate anonimne ankete, ki smo jo izvedli med zaposlenimi. Pripravili smo grafični prikaz in analizo podatkov. Prav tako pa tudi potrditev hipotez, ki smo si jih zastavili v prvem poglavju diplomskega dela