Problematika reševanja reklamacij izdelkov in storitev iz vidika potrošnika (kot pomemben element vodenja kakovosti poslovanja organizacije)

Komercialist

Študent: Barbara Šegula


Barbara Šegula je diplomantka programa Ekonomist na Višji strokovni šoli Academia.

Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala julija 2012.

PDF

Diplomsko delo B.Šegula

Smo v času velikega konkurenčnega boja na domačem in globalnem trgu, zato si vedno več trgovcev zastavlja vprašanje, kako obdržati potrošnike in predvsem, kako zadovoljiti njihove potrebe in pričakovanja, ki jih imajo ob nakupu določenega izdelka. Potrošniki postavljajo podjetjem vedno višja merila glede kakovosti izdelkov in storitev, saj za svoj denar pričakujejo največ. Podjetja, če želijo uspeti, so prisiljena izdelovati kakovostnejše izdelke in opravljati kakovostnejše storitve. Potrošnik kakovost podjetja zaznava tudi z reševanjem reklamacij. V primeru, da se njegova pričakovanja izpolnijo, ostaja zvest določenemu podjetju ali blagovni znamki, v nasprotnem primeru zapusti podjetje in poišče tisto, ki mu bo bolj zaupal.
Namen diplomskega dela je proučiti zadovoljstvo potrošnikov ob podaji reklamacij ter predstaviti odziv podjetja ob potrošnikovih težavah.
Diplomska naloga je razdeljena na dva sklopa. V prvem teoretičnem delu želim predstaviti pomen reklamacij za potrošnika in podjetje, prikazati potek reševanja reklamacije, predstaviti pomen kakovosti za obe strani ter predstaviti zakonodajo Varstva potrošnikov, pomen Tržnega inšpektorata ter Zveze potrošnikov Slovenije.
V drugem raziskovalnem delu sem s kratko anketo analizirala odziv potrošnikov ob podaji reklamacij, njihovi rešitvi ter o odločitvi za ponoven nakup.

 

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo B.Šegula

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X