Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Smo v času velikega konkurenčnega boja na domačem in globalnem trgu, zato si vedno več trgovcev zastavlja vprašanje, kako obdržati potrošnike in predvsem, kako zadovoljiti njihove potrebe in pričakovanja, ki jih imajo ob nakupu določenega izdelka. Potrošniki postavljajo podjetjem vedno višja merila glede kakovosti izdelkov in storitev, saj za svoj denar pričakujejo največ. Podjetja, če želijo uspeti, so prisiljena izdelovati kakovostnejše izdelke in opravljati kakovostnejše storitve. Potrošnik kakovost podjetja zaznava tudi z reševanjem reklamacij. V primeru, da se njegova pričakovanja izpolnijo, ostaja zvest določenemu podjetju ali blagovni znamki, v nasprotnem primeru zapusti podjetje in poišče tisto, ki mu bo bolj zaupal.
Namen diplomskega dela je proučiti zadovoljstvo potrošnikov ob podaji reklamacij ter predstaviti odziv podjetja ob potrošnikovih težavah.
Diplomska naloga je razdeljena na dva sklopa. V prvem teoretičnem delu želim predstaviti pomen reklamacij za potrošnika in podjetje, prikazati potek reševanja reklamacije, predstaviti pomen kakovosti za obe strani ter predstaviti zakonodajo Varstva potrošnikov, pomen Tržnega inšpektorata ter Zveze potrošnikov Slovenije.
V drugem raziskovalnem delu sem s kratko anketo analizirala odziv potrošnikov ob podaji reklamacij, njihovi rešitvi ter o odločitvi za ponoven nakup.