Postopek analize izbora dobaviteljev treh različnih izdelkov iz držav Evropske unije in držav tretjega sveta

Komercialist

Študent: Tina Filipič

Tina Filipič je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala januarja 2010.

PDF

Diplomsko delo

Za uspeh podjetja sta pomembni dve stvari: pravilne in pravočasne odločitve in neprestano prilagajanje tržnim zahtevam. Nabava je v podjetju pomembna funkcija. Prav tako je pomembno kakovostno sodelovanje med vsemi službami v podjetju. Za uspešno nabavno poslovanje moramo odgovoriti na naslednja vprašanja: kaj kupiti, koliko kupiti, kdaj kupiti, pod kakšnimi pogoji kupiti in koliko plačati za nabavljeno blago. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, v ustrezni količini, primerni kakovosti in ob ustrezni ceni oskrbuje podjetja s potrebnimi materiali, polizdelki ali izdelki.

Kljub razlikam med podjetji, je nabavni proces pri vseh podoben. Uspeh nabavne funkcije v podjetju je v veliki meri odvisen od nabavne politike, nabavne strategije in od organiziranosti nabavnega procesa podjetja.

V diplomskem delu bom skušala predstaviti pomen nabave v trgovskem podjetju, s poudarkom na izbiri in ocenjevanju dobaviteljev v raziskovalnem delu. Nabava je ena od treh temeljnih funkcij poslovnega procesa trgovskih podjetij. Njena naloga pa je pravočasno zagotoviti tiste izdelke, ki jih prodaja posreduje kupcem, in to v zadostni količini in po ustreznih cenah. Cilj diplomske naloge je, v raziskovalnem delu podati predlog kriterijev, jih na primerih ovrednotiti in oceniti, ter pripeljati do želene izbire dobavitelja.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X