Pomembnost komuniciranja v marketingu radia NET FM

Medijska produkcija

Študent: Stojan Auer

Stojan Auer je diplomant programa Multimediji na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjal septembra 2009.

PDF

Diplomsko delo Stojan Auer

Letos mineva 80 let od prvega radijskega oddajanja v Sloveniji. Kljub pojavom številnih novih medijev, ostaja radio priljubljeno sredstvo informiranja, razvedrila in navsezadnje oglaševanja.

V diplomski nalogi opozarjamo na pomen ustreznega izvajanja komuniciranja v marketingu radijske postaje pri oblikovanju njene pozitivne podobe. Komuniciranje v marketingu ne pomeni samo komuniciranja s poslušalci in poslovnimi partnerji. Pomeni odnos podjetja do vseh zunanjih dejavnikov, zanesljivost, kakovostno storitev, prijaznost in zaupanje.

V diplomskem delu smo analizirali teorijo, kako zastaviti cilje za uspešnost radijske postaje, nato pa na podlagi teh spoznanj in notranje analize stanja v podjetju ugotovili, kaj je potrebno storiti za povečanje poslušanosti na konkretnem primeru radijske postaje NET FM.

Teoretični del lahko zaposlenim služi kot kratek priročnik, praktični del je lahko uporabljen kot dodatek k sedanjemu načinu komuniciranja in kot osnova za nove ideje.

Hkrati je naloga namenjena vsem, ki jih zanimajo mediji in predvsem delo na radiu

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Stojan Auer

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X