Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Medijska produkcija
Letos mineva 80 let od prvega radijskega oddajanja v Sloveniji. Kljub pojavom številnih novih medijev, ostaja radio priljubljeno sredstvo informiranja, razvedrila in navsezadnje oglaševanja.
V diplomski nalogi opozarjamo na pomen ustreznega izvajanja komuniciranja v marketingu radijske postaje pri oblikovanju njene pozitivne podobe. Komuniciranje v marketingu ne pomeni samo komuniciranja s poslušalci in poslovnimi partnerji. Pomeni odnos podjetja do vseh zunanjih dejavnikov, zanesljivost, kakovostno storitev, prijaznost in zaupanje.
V diplomskem delu smo analizirali teorijo, kako zastaviti cilje za uspešnost radijske postaje, nato pa na podlagi teh spoznanj in notranje analize stanja v podjetju ugotovili, kaj je potrebno storiti za povečanje poslušanosti na konkretnem primeru radijske postaje NET FM.
Teoretični del lahko zaposlenim služi kot kratek priročnik, praktični del je lahko uporabljen kot dodatek k sedanjemu načinu komuniciranja in kot osnova za nove ideje.
Hkrati je naloga namenjena vsem, ki jih zanimajo mediji in predvsem delo na radiu