Personalna uporaba črno-bele fotografije v današnjem času pri različnih uporabnikih

Fotografija

Študent: Karin Bolnar

Karin Bolnar je diplomantka Višje strokovne šole Academia, program medijska produkcija. Svoje diplomsko delo je uspešno zagovarjala junija 2016.

PDF

Diplomsko delo Karin Bolnar

Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. Teoretični del vsebuje kratek opis zgodovine fotografije in njenih prelomnic, opisana pa je tudi definicija črnobele fotografije. Prvi del teoretičnega dela predstavlja analogno dobo črno-belega fotografiranja. Tako je opisano, kako poteka proces izdelave analogne črno-bele fotografije, predstavljeni so največkrat uporabljeni analogni fotografski aparati, razložen je potek razvijanja negativnega fotografskega materiala in postopki razvijanja pozitivnega materiala. V drugem delu teoretičnega dela je predstavljena digitalna doba črno-bele fotografije. Tako kot pri analognem delu so tudi tu predstavljeni najbolj razširjeni in največkrat uporabljeni fotografski aparati, poleg teh pa so predstavljeni še drugi aparati, s katerimi je mogoče fotografirati. Našteti in opisani so tudi največkrat uporabljeni svetlobni senzorji in pomnilniški mediji. Dotaknila sem se tudi teme, kako lahko trajno shranjujemo fotografije. Kot pri delu, kjer sem predstavila analogno fotografijo, je tudi tu opisano, na kakšen način lahko dobimo črno-belo fotografijo in kakšne načine razvijanja fotografij poznamo. Na koncu teoretičnega dela sem se dotaknila še tem, ki govorijo o prikazovanju in razširjanju posnetih fotografij.
V praktičnem delu sem raziskovala, kakšne spremembe so nastale pri laičnih uporabnikih digitalne fotografije v primerjavi z analogno dobo pri črno-belih fotografijah, kakšen odnos imajo laični uporabniki do nje in v kateri fazi pride do črno-bele fotografije. Z vprašalnikom sem ugotovila, kakšne fotografske aparate največkrat uporabljajo, kakšno je njihovo fotografsko znanje, kakšen žanr fotografiranja jim je blizu in ali se črno-belega fotografiranja sploh poslužujejo, v kolikšni meri ter v katerem procesu nastajanja fotografije uporabljajo črno-belo tehniko. Dotaknila sem se tudi vprašanja, kjer me je zanimalo, na kakšen način − in če sploh posredujejo oziroma predstavijo svoje fotografije znancem in v kolikšni meri se poslužujejo razvijanja fotografij, ki so jih posneli.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Karin Bolnar

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X