Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Na bančnem trgu prevladuje konkurenca, tako da so se tudi banke morale soočiti s tem, da so svoje storitve začele aktivno tržiti oziroma prodajati. Seveda je za uspešno ter učinkovito prodajo potrebno imeti strokoven ter usposobljen kader. Kot je v sami nalogi predstavljeno ima management banke pomembno vlogo pri zaposlovanju in dajanju nalog prodajnikom, torej ljudem, ki prodajajo bančne storitve.
V preučevani banki je sektor prodaje razdeljen na dva dela, in sicer na prodajnike ter skrbnike. Naloga prodajnika je, da pridobi komitenta za katerega potem skrbijo skrbniki. Iz tega je že samo po sebi razvidno, da pridobitev stranke še zdaleč ni dovolj, ampak je potrebno potem tudi za komitente skrbeti.
V empiričnem delu sem ugotovila, da se anketiranci še vedno v večini odločajo za oseben obisk na banki, kar pomeni, da potem uslužbenke z njimi osebno komunicirajo. Zato je za samo banko, kot tudi za zaposlene pomembno, da se nenehno izobražujejo na področju komuniciranja in prodajnih tehnik.
Rezultati raziskave so pokazali, da so komitenti s preučevano banko zadovoljni, da so ji zvesti že dlje časa in da še vedno prisegajo na oseben obisk. Bančniki se na njihove potrebe odzovejo izredno hitro ter se vsakemu posebej tudi posvetijo.
Predlog banki je, da še naprej skrbi za ustrezno izobražen kader, ki opravlja osnovno funkcijo ter neposredno komunicira s komitenti. Na ta način zagotavljamo uspešno komuniciranje, zadovoljstvo strank in dolgoročno zvestobo. Seveda pa je osnovni pogoj ta, da zaposleni poznajo svoje storitve in znajo le te komitentom predstaviti na ustrezen način, kar je pa spet področje ustreznega izobraževanja.