ODZIV STRANK NA PRODAJNO AKCIJO ZBIRANJA BONUS TOČK V PODJETJU XY

Komercialist

Študent: Mojca Skutnik

Mojca Skutnik je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia Maribor. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala septembra 2010.

PDF

Diplomsko delo Mojca Skutnik

Pospeševanje prodaje je v času globalizacije eno izmed ključnih instrumentov trženjskega komuniciranja, saj vzpostavlja vez med kupci, prodajalci in proizvajalci. Zagotovo lahko zatrdimo, da ima pospeševanje prodaje velik vpliv na uspešnost poslovanja in konkurenčno sposobnost podjetja.

Diplomska naloga predstavlja prodajno akcijo kot eno izmed učinkovitih metod pospeševanja prodaje. V prvem delu naloge, ki je teoretične narave, smo s pomočjo strokovne literature različnih avtorjev opredelili pospeševanje prodaje v trgovini na drobno, cilje in metode pospeševanje prodaje ter prodajno akcijo kot orodje pospeševanja prodaje.

V drugem, raziskovalnem delu naloge predstavljamo prodajno akcijo na konkretnem primeru podjetja XY in s pomočjo ankete ugotavljamo mnenja in zadovoljstvo strank o prodajni akciji.

V diplomski nalogi je podana ugotovitev, da je prodajna akcija podjetja XY bila dobro zastavljena in izpeljana. Podjetje je uspešno navezalo stik s kupci, ki bodo tudi v prihodnje sodelovali v podobnih prodajnih akcijah podjetja.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Mojca Skutnik

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X