Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Osebna prodaja je že od nekdaj pomemben del vsakdanjika ljudi. Kupci cenijo osebni stik, mnogim posameznikom pa prodaja predstavlja vir zaslužka. Pomembna je tudi za maloprodajna podjetja, ki jim ne predstavlja zgolj orodja za prodajo izdelkov, temveč tudi dragocen vir informacij.
Vizija vsakega podjetja je uspešno poslovanje na tržišču, do česar ne vodi lahka pot. Na uspeh podjetja vpliva veliko dejavnikov. Ključen je seveda kakovosten izdelek ali storitev, če gre za maloprodajno podjetje, pa levji delež prispeva tudi osebna prodaja oziroma prodajni kader.
V diplomskem delu bomo tako v teoretičnem delu spoznali področje osebne prodaje in njeno spreminjanje čez čas. Spoznali bomo pomembnost osebne prodaje za dobro ime in poslovanje podjetja. Pogledali bomo, kaj je potrebno za dobro izvedbo prodajnega procesa, ter kako poskrbeti za usposobljenost prodajnega kadra. Poglobili se bomo v načine za ohranjanje motiviranosti prodajalcev ter ohranjanje njihovega zadovoljstva. Raziskali bomo kako je za to področje poskrbljeno v podjetju X ter kako obravnavano podjetje skrbi za usposobljenost svoje prodajne ekipe.
Ker pa prodajni proces, prodajalci in niti podjetje ne bi obstajalo brez odjemalcev naših izdelkov ali storitev, se bomo v nadaljevanju posvetili tudi njim. Kupci so namreč življenjska sila našega posla in ključni del obstoja vsakega podjetja. V teoretičnem delu bomo spoznali, kako sta povezana osebna prodaja in zadovoljstvo potrošnikov. Pogledali bomo, kaj je treba upoštevati pri delu s kupci ter kakšna so njihova pričakovanja in želje. Spoznali bomo načine in modele, kako lahko izmerimo zadovoljstvo kupcev, prav tako pa tudi strategije, ki so podjetjem v pomoč pri ustvarjanju kar najboljše uporabniške izkušnje.
V empiričnem delu bomo spoznali obravnavano podjetje X ter načine, ki jih uporabljajo za ugotavljanje zadovoljstva svojih strank. Naredili bomo analizo zadovoljstva strank, ki nakupujejo pri obravnavanem trgovcu. Opravili bomo analizo zadovoljstva strank omenjenega podjetja od leta 2018 do 2020, torej za 3-letno obdobje. Na podlagi dobljenih rezultatov bomo poskusili podati svoje zaključke in predloge za morebitno izboljšanje.