Oblikovanje blagovne znamke ob razširitvi ponudbe

Grafično oblikovanje

Študent: Manja Slavinec

Manja Slavinec je diplomantka Višje strokovne šole Academia Maribor, program Medijska produkcija. Svoje diplomsko delo je zagovarjala v septembru 2022.

PDF

Diplomsko delo Manja Slavinec

V diplomskem delu smo obravnavali oblikovanje blagovne znamke ob razširitvi ponudbe v podjetju Amore Sandys Yakutian Laika kennel. Blagovna znamka bo podjetju pomagala stopiti na trg ter nagovoriti ciljno skupino ter uspešno predstaviti nove storitve ter produkte.

Amore Sandys Yakutian Laika kennel je podjetje, ki se je na trgu predstavljalo samo s prodajo rodovniških psov pasme jakutska lajka. Ta dejavnost je predstavljala edini vir zaslužka. Ob razširitvi ponudbe s prodajo izdelkov iz pasje volne ter s pohodi s psi je potrebno oblikovati blagovno znamko, ki bo nove izdelke predstavljala na tržišču.

Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, teoretični in praktični del. V teoretičnem delu smo raziskali bistvo blagovne znamke, njene značilnosti, način registracije ter delitev. Velik poudarek smo dali tudi trajnosti blagovne znamke, pregledali primere dobre prakse (Pedigree pasja hrana), raziskali ter določili ciljno skupino in preučili konkurenco.

Oblikovali smo dve personi, ki predstavljata stranke v podjetju, ki so sodelovale pri našem vprašalniku. Podjetje smo dobro spoznali ter preučili in na podlagi tega določili ustrezno vizijo ter pozicijsko geslo. Opisali smo potek izdelave logotipa ter raziskali, kakšen pomen pri njem nosi tipografija.

Pogledali smo temelje ustrezne embalaže, ki ima pri predstavljanju blagovne znamke velik pomen. V teoretičnem delu smo raziskali tudi zgodovino podjetja Amore Sandys ter opisali njihov začetek na tržišču. Opisali smo pasmo in določili, kakšen pomen imajo v podjetju storitve ter izdelki.

V praktičnem delu smo zasnovali ustrezno grafično podobo podjetja, ki bo podprla in pomagala novim izdelkom ter storitvam ob vstopu na tržišče. Predstavljen je potek razmišljanja oz. brainstorminga z različnimi skicami.

Prikazane so barve, tipografija, postavitev, vzorec ter negativ logotipa, ki bo predstavljal novo obliko podjetja in je zato zelo pomemben dejavnik. Novo nastali logotip ter vzorec smo implementirali na različne tiskovine, kot so dopisni list, vizitke in kuverte.

Umestili smo ga tudi na izdelke iz volne ter na socialna omrežja, kot sta Facebook in Instagram. Na koncu smo novo podobo umestili na promocijske izdelke, kot so oblačila (kape, majice), torbice iz blaga in darilne vrečke različnih velikosti.


Diplomsko delo Manja Slavinec

PDF

Diplomsko delo Manja Slavinec

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X