Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Grafično oblikovanje
V današnjem času, ko se svet spoprijema s problemom podnebnih sprememb, se zmanjšanje ogljičnega odtisa postavlja kot ena ključnih prioritet v večini industrijskih sektorjev. Grafično oblikovanje ni izjema, saj so postopki oblikovanja tiskovin, embalaže in drugih grafičnih elementov tesno povezani s številnimi viri in procesi, ki prispevajo k okolijskim težavam.
Zato je izjemnega pomena, da se v grafičnem oblikovanju uveljavljajo trajnostni pristopi, ki bodo pomagali zmanjšati ogljični odtis in prispevali k ohranjanju naravnih virov, ki postajajo na svetu čedalje redkejši.
S trajnostnim oblikovanjem lahko grafični oblikovalci prispevajo k preoblikovanju industrije v bolj ekološko usmerjeno smer, ki bo omogočila dolgoročno ohranjanje našega planeta za prihodnje generacije. V diplomskem delu sem se posvetil raziskovanju nizkoogljične celostne grafične podobe. Raziskal in pojasnil sem razliko med papirno in elektronsko različico priročnika CGP ter ocenil prihranke pri uporabi modernih tehnologij.
Poleg preučevanja teoretičnih osnov sem teze uporabil v praktični implementaciji na primeru podjetja Katapult in ocenil uspešnost takega pristopa. Pri tem sem pokazal tudi bistvene prednosti pri uporabi novih tehnologij v primerjavi z obstoječimi. Dokazal sem, da uporaba novih tehnologij bistveno pripomore k ohranitvi okolja, na drugi strani pa tudi podjetju, ki sledi tem smernicam, lahko izboljša poslovanje. Pokazal sem, da je uvedba ekološkega CGP-ja edina prava pot v prihodnost.
Poleg ekološkega ozaveščanja sem se posvetil trditvi, da lahko z uporabo modernih tehnologij podjetje tudi dejansko poslovno napreduje, da je lahko delo učinkovitejše in hitrejše, novi principi pa omogočajo veliko boljši pregled nad porabljenimi sredstvi. Že pri CGP-ju sem prikazal raven interakcije, ki omogoča njegovo preprostejšo uporabo.
V diplomskem delu sem opisal proces kreiranja celotne grafične podobe, oblikovanje logotipa, izbiro barv, tipografije, prikazal veliko primerov moderne uporabe elementov in jih primerjal s klasičnimi rešitvami. Opisal sem, kako so bile ideje implementirane in kak je bil postopek poučevanja uporabe stranke.