Namen uporabe kartic zvestobe različnih trgovskih podjetij

Komercialist

Študent: Klavdija Špile


Klavdija Špile je diplomantka programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjala decembra 2012.

PDF

Diplomsko delo Klavdija Špile

Ne samo v velikih mestih, ampak tudi že v vsakem majhnem mestu so prisotne trgovine, ki se širijo že v prave trgovske centre in nam ponujajo pester in širok asortima izdelkov, ki ga iz dneva v dan vedno bolj dopolnjujejo. Ponujajo nam različne ugodnosti. Med njimi so najpogostejše kartice zvestobe in ugodnosti, ki jo zasledimo že v skoraj vseh trgovskih podjetjih. Na ta način si želijo pridobiti čim večje število kupcev in biti čim bolj konkurenčni na trgu.

Kaj pa to pomeni za nas potrošnike, smo želeli ugotoviti s pomočjo anketnega vprašalnika izbranih petih trgovskih podjetij. Glavni cilj ankete je bil ugotoviti, ali ljudje poznajo njihove kartice ugodnosti in njihovo uporabo. Po opravljeni analizi vprašalnika ugotovimo, da veliko ljudi podjetja sicer pozna, ne poznajo pa ali pa premalo poznajo ugodnost kartic zvestobe naštetih podjetij.

Nasploh starejša populacija ljudi nekako nakupuje v že dobro uveljavljenih trgovskih centrih, kot so Spar in Mercator, medtem ko mlajša populacija nakupuje tudi v ostalih trgovskih centrih, kot je na primer E.Leclerc. Tudi pri vprašanju o uporabi kartic zvestobe, zbiranju točk ali pik ter njihovi porabi smo ugotovili, da veliko ljudi kartice pozna, so celo lastniki večjega števila kartic, vendar točk ne zbirajo in tudi ne porabijo, ali pa jih porabijo v samo določenih podjetjih, ki so njim najbolj ugodna oziroma poznana. Najbolj prevladujejo podjetja Spar, Tuš in Mercator.

Glede zadovoljstva uporabnikov kartic pa ugotavljamo, da se večina ljudi, kljub vsem ugodnostim, pritožuje nad previsokimi cenami izdelkov. Ugotovili smo tudi, da je s strani uporabnikov kartic ponudba dovolj dobra, vendar monotona. Po njihovem mnenju bi lahko dodali tudi gospodinjske aparate in razna oblačila, predvsem otroška. Hkrati pa bi morala podjetja bolj osveščati uporabnike kartic o njihovi uporabi.

Na koncu bi dodala, da je kljub vsem ugodnostim in pestrosti ponudb podjetij najbolj prisotna cena in vedno večja gospodarska kriza, ki botruje k temu, v katerih trgovskih podjetjih je najugodneje nakupovati.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Klavdija Špile

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X