Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Grafično oblikovanje
Uporabniška izkušnja je najpomembnejša komponenta uspešnega poslovanja. Dobro načrtovana uporabniška izkušnja zagotavlja enostavno, hitro in intuitivno uporabo izdelka, ki mu uporabniki z gotovostjo ostajajo zvesti.
Ob neupoštevanju določenih smernic in pravil uporabniške izkušnje, se razvijajo negativne izkušnje, ki puščajo določene posledice. Med uporabo spletne prodajalne kozmetike Avon Slovenija sem nemalokrat začutila jezo in frustracije ter se med uporabo počutila digitalno nepismena zaradi nezmožnosti ugotovitve, kako nekatere funkcionalnosti delujejo.
Problematiko slabe uporabniške izkušnje, ob uporabi spletne prodajalne, poskušam rešiti že dalj časa.
Prvi del diplomskega dela je namenjen razlagi teorije o uporabniški izkušnji in uporabniškem vmesniku, ključnih načelih oblikovanja, izbiri primernih barv in tipografije ter o oblikovalskem procesu.
Diplomsko delo temelji na predpostavki, da lahko z upoštevanjem načel vizualnega oblikovanja, z raziskovanjem o uporabnikih in z izdelavo žičnih modelov ustvarimo boljšo uporabniško izkušnjo.
V drugem delu diplomskega dela sem med analizo o podjetju in v fazi raziskovanja ugotovila, da trenutna spletna prodajalna Avon Slovenija ni intuitivna, uporabnik med interakcijo z izdelkom preveč razmišlja kaj določena funkcionalnost izvede.
Potrebnih je preveč klikov in korakov za dokončanje nakupa, kar upočasni celoten proces nakupovanja in povzroči nezaželene frustracije. Na osnovi pridobljenih podatkov sem se lotila načrtovanja boljše uporabniške izkušnje.
V fazi empatije sem se poskušala poglobiti v razumevanje ciljnih skupin oz. uporabnikov za katere sem načrtovala preoblikovanje izdelka. Na podlagi informacij, pridobljenih v fazi empatije, sem grupirala probleme in potrebe v skupine ter poskušala najti bistvo težav uporabnikov.
Nato sem začela iskanje različnih idej. S kreiranjem žičnih okvirjev sem sprva s pisalom na list papirja, skicirala več idej ter se na koncu odločila za tiste, ki so se mi zdele najbolj učinkovite. Izbrane ideje sem kasneje izrisala v programu InVision, ki je namenjen izdelavi digitalnih žičnih okvirjev.
V fazi oblikovanja sem oblikovala maketo izdelka, katere glavni namen je preizkus, kako bi končni izdelek v resnici deloval in bil videti.
Skozi omenjene faze sem sledila teoretičnim okvirjem in tako preoblikovala spletno prodajalno kozmetike ter s tem izboljšala uporabniško izkušnjo in vizualno podobo.