Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Spletno trženje predstavlja vedno večji distribucijski kanal za različne panoge in podjetja. Vodilni strokovnjaki s področja trženja napovedujejo, da se bo čez deset let glavnina nakupov odvijala ravno na svetovnem spletu. Panoga, ki jo obravnavamo v tej diplomski nalogi, je turizem, znotraj turizma pa spletno trženje slovenskih turističnih destinacij. V tej diplomski nalogi smo raziskovali in analizirali stanje ter trende spletnega trženja v turizmu, optimizacije spletnega trženja in samih spletnih strani, konkurence in njihove strategije ter izoblikovali poslovni načrt kot osnovo za lastno poslovno priložnost.
S pravimi podatki ugotavljamo, kolikšno zanimanje vlada za slovenski turizem v svetovnem merilu in nakazujemo možnosti uspešnega nastopa na svetovnem spletnem trgu. Ker se v prihodnosti nameravamo poklicno ukvarjati s trženjem slovenskega turizma, je aplikativni del diplomske naloge namenjen poslovnemu načrtu, s katerim snujemo obliko, ponudbo, trženje in pogoje poslovanja. S finančnim načrtom pa ugotavljamo pričakovano poslovno uspešnost in možnost prehoda poslovne ideje v poslovno priložnost.
Pot je pomembnejša od cilja… Tako kot lahko v poslovnem načrtu ugotovimo, da na končni uspeh vpliva izredno veliko število različnih dejavnikov, so stvari večplastne tudi v medmrežnem trženju. Za uspeh na tem področju je predvsem potrebna vztrajnost in zelo velika želja učiti se, saj se težnje nenehno spreminjajo.
Danes smo v Sloveniji in v svetu priča vse večjemu zavedanju podjetij, da svetovni splet počasi in sigurno prevzema vlogo enega izmed najpomembnejših distribucijskih kanalov. V napisanih poglavjih smo predstavili, kaj spletno trženje je in zapisali del stvari, ki so pomembne za uspešno delovanje na »on-line« trgu. V nadaljevanju smo zamisel predstavili v poslovnem načrtu, kjer smo lahko ugotovili, da se v sami poslovni zamisli skriva izjemen potencial.
Čeprav je vsebina te diplomske naloge temeljila na trženju turističnih proizvodov Slovenije na medmrežju, se ta vzorec lahko prenese v katerokoli panogo oziroma okolje. Ko smo načrtovali to diplomsko delo, smo imeli v mislih cilj: predstaviti zapletenost uspešnega nastopa na medmrežnem trgu in predvsem opozoriti na miselnost, ki temelji na drugačnih pristopih, kot se jih loteva večina podjetij, ki se ukvarja z izdelovanjem spletnih strani. Spletno trženje predstavlja mnogo več kot samo izdelavo spletne strani. Zahteva nenehno delo in spremljanje rezultatov in predvsem razmišljanje v smeri, da tudi nam lahko uspe tisto, kar je uspelo drugim.
V enem izmed poglavij smo zapisali, da za iskalni termin »SloveniaHotels« vlada izjemna tekmovalnost, saj je ta ključna beseda tista, ki v prodajnem smislu lahko prinaša najboljše rezultate. Tega se zavedajo mnoga tuja podjetja. Med časom, ko je diplomsko delo nastajalo, smo se hkrati ukvarjali z optimiziranjem naše spletne strani za iskalnike in pohvalimo se lahko, da smo na 1. mestu v iskalniku Yahoo za iskalni termin Hotels in Slovenia, kljub zelo veliki konkurenci…Podobno lahko uspe tudi vam!