Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Grafično oblikovanje
Skozi zgodovino so se revije namenjene ženskam veliko spreminjale na boljše, nadgrajevale in izpopolnjevale, tako vsebinsko, kot tudi vizualno. Začetek prve tiskane revije za ženske, ki se je imenovala The Ladies’ Mercury, sega v leto 1693 in kot pričakovano se je ta skozi leta bistveno spremenila.
Spremenila se je vsebina, ki je postajala vedno bolj poglobljena. Postopoma je začela zajemati veliko različnih tematik, ki so v interesu ženskam. Razširil se je obseg revij, tako je iz enega lista papirja postopoma nastala revija na več deset in nekaj sto straneh. Za nas, grafične oblikovalce, sta pomembna oblika in izgled.
Tu lahko ustvarjamo in imamo možnost, da naredimo vsebino še bolj privlačno. Včasih so bili članki v revijah le v črno-beli kombinaciji, zato so morali prepričati z zanimivimi naslovi. Da je grafično oblikovanje učinkovito, je poleg domiselnosti avtorja potrebna tudi dobra organizacija.
Potrebno je taktično in smiselno načrtovanje celotnega procesa izdelave. S tem si bomo v veliki meri prikrajšali čas, potreben za izdelavo in izboljšali našo učinkovitost.
V diplomski nalogi sem se osredotočila na izdelavo prototipa lastne tiskane revije za ženske, na njeno izvedbo in vsa predhodna načrtovanja, ki so potrebna, da pridemo do končnega izdelka.
V teoretičnem delu sem se poglobila v revijo, kot izdelek sam – kaj sploh je, kakšne so njene značilnosti in v zgodovino. Ob pregledu zgodovinskega dela, sem predstavila tudi dejstva, vezana na prvo revijo za ženske – kje in kdaj so se bralke prvič srečale s tovrstno revijo.
Da sem svojo revijo lahko umestila v pravo kategorijo, sem morala raziskati velik nabor revij namenjen ženskam. V raziskavo sem tako vključila slovenski, kot tudi tuji trg.
V raziskovalnem delu sem raziskala oziroma analizirala že obstoječe revije na trgu, kako so sestavljene in oblikovane ter kakšna je njihova vsebina. Moja naloga je bila, da ugotovim kaj si moji bralci sploh želijo brati, kako bi lahko pritegnila njihovo pozornost in jo hkrati tudi ohranila.
Revija je novost, zato je bilo potrebno ustvariti izdelek, ki, med poplavo vseh, kupce pritegne. Določila sem svojo ciljno skupino, s pomočjo katere sem dobila povratne informacije o že obstoječih revijah na trgu in druge koristne informacijo, ki so mi prišle prav pri delu.
Zame je bila pomembna potrditev, da bi jih moja nova revija pritegnila.
S pomočjo pridobljenih podatkov in z dobro ustvarjenimi predhodnimi načrti sem v praktičnem delu ustvarila osnutek lastne revije La vie in jo na koncu tudi natisnila.