NAČIN ZAGOTAVLJANJA ZVESTOBE STRANK S POMOČJO KARTICE UGODNOSTI PODJETJA XY.

Komercialist

Študent: Otmar Golub


Otmar Golub je diplomant programa Ekonomist  na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjal septembra 2011.

PDF

Diplomsko delo Otmar Golub

V času vedno bolj naraščajoče konkurence med trgovci na domačem in globalnem trgu se postavlja vprašanje, kako pridobiti nove kupce, jih zadovoljiti in zadržati. Prav ohranjanje že pridobljenih kupcev predstavlja največji izziv trgovcem, saj jim je to veliko ceneje od pridobivanja vedno novih kupcev. Tako obstaja vsakodnevni boj med trgovci, kako in bolje zadovoljiti svoje kupce ter jih obdržati. Prav iz te tekme za kupca so trgovska in nekatera druga podjetja začela razvijati različne programe zvestobe, s katerimi bi pridobili kupce in si s tem zagotovili boljše poslovne rezultate. Pot do uspeha je odvisna ravno od zvestobe kupcev.
Zadnje čase opažamo velik porast tako imenovanih kartic zvestobe, ki naj bi pripomogle k večji zvestobi kupcev. Zvestoba kupcev je zelo kompleksen problem. V času velike konkurence, ko se na trgu pojavljajo vedno novi trgovci, je zelo težko govoriti o zvestobi kupca.
Tema mojega diplomskega dela je ugotavljanje zvestobe in zadovoljstva kupcev s kartico zvestobe podjetja XY.
Diplomska naloga sestoji iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Teoretično sem prikazal zadovoljstvo in zvestobo kupcev, kot to razumejo različni avtorji. Prav tako sem na kratko predstavil programe zvestobe v trgovinskih verigah. V raziskovalnem delu pa poskušam odgovoriti na vprašanja, ki sem si jih zastavil pred izvajanjem ankete. Vprašanja se nanašajo na nakupne navade iz naslova ugodnejših cen, večje ponudbe in s tem povezane zvestobe kupcev. Večino teh vprašanj sem z raziskavo potrdil. Tako sem lahko prikazal, da dobro zastavljen program zvestobe kljub velikim začetnim stroškom prinaša tako zelo pričakovane rezultate po večjem obsegu poslovanja in več zvestih kupcev. Raziskava je pokazala tudi nekaj šibkih točk, ki jih bomo v prihodnje morali izboljšati in približati svojim kupcem. Program zvestobe je kot živo bitje, ki mora nenehno spremljati in oblikovati kupčeve potrebe ter želje in skrbeti, da jim jih v največji možni meri vsaj poskuša zadostiti.

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Otmar Golub

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X