MOTIVI KUPCEV V TRGOVINI L’OCCITANE

Študent: Sašo Kušnik

Sašo Kušnik je diplomant programa Komercialist na Višji strokovni šoli Academia. Predstavljeno diplomsko delo je zagovarjal decembra 2011.

PDF

Diplomsko delo Sašo Kušnik

Diplomsko delo z naslovom Motivi kupcev v trgovini L’occitane je razdeljeno na šest poglavij. V prvem, uvodnem delu, bom opredelil obravnavano tematiko in predstavil bom svoje cilje, namen ter osnovne trditve in predpostavke naloge ter omejitve, na katere sem med pisanjem diplomskega dela naletel.

V drugem poglavju bom predstavil podjetje L’occitane. Temu sledi poglavje, ki je teoretično zasnovano, kjer predstavim psihološke dejavnike vedenja kupcev, pri čemer se osredotočim predvsem na motive in njihovo kompleksnost.

Tretji sklop diplomskega dela je raziskovalen. V njem sem na podlagi dobljenih rezultatov anketnega vprašalnika, ki sem ga izvajal na kupcih trgovine L’occitane, svoje rezultate ovrednotil in analiziral.
V zadnjem poglavju so predstavljene zaključne misli in ugotovitve, do katerih sem prišel med pisanjem svojega diplomskega dela.

 

Diplomsko delo

PDF

Diplomsko delo Sašo Kušnik

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X