Trg prodaje avtobusov preplavljajo vozila, izdelana predvsem v Turčiji, ki so zaradi nižje
cene delovne sile cenejša. Ostali avtobusi, izdelani v Evropi, so predvsem večji (nad 8 m) ter priznanih blagovnih znamk (Mercedez-Benz, Neoplan, Setra, MAN, VDL, Volvo…). Zaradi tega je bilo potrebno poiskati prodajno nišo. Vozila izdelana v podjetju Kutsenits d.o.o. so v celoti prilagojena željam in potrebam kupcev, zato so izdelana namensko za določenega kupca, zaradi česar je dobavni rok vozila daljši, kot bi bil v primeru, če bi se vozila proizvajala na zalogo.
Proizvodnja tovrstnega vozila je finančno precej draga. Najdražje je ogrodje z opločevinjenjem in lepljenjem poliestra, a tudi montaža ni daleč za tem. Prav zaradi tega se
večja podjetja ne odločajo za izdelavo tovrstnih vozil, ter se posvečajo trgu, kjer se proda več vozil (serijska proizvodnja). Zunanja oblika vozila je v največji možni meri enaka pri isti vrsti vozila, spreminja se le postavitev vstopnih ter izstopnih vrat. Notranjost vozila pa je odvisna od potrebe kupca po razporeditvi sedežev, posebnim lokalnim predpisom za mestne avtobuse ter nenazadnje v skladu s tehničnimi predpisi za tovrstna vozila.
Iz teh razlogov je potrebno vsako vozilo v veliki meri načrtovati od začetka izdelave do
končnega produkta ter še tekom izdelave dodelati določene elemente v skladu z željami
kupca.
V diplomi sem predstavil izdelavo malega mestnega avtobusa na osnovi Volkswagnovega transporterja. Tovrstna vozila so zadnja leta vedno bolj iskana, ker so mestna središča zaprta za osebne avtomobile ter preozka za velike avtobuse. Prilagojena so tudi za prevoz gibalno oviranih ljudi ki potrebujejo več prostora ter se težje premikajo.