Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Računovodja
Poslovna komunikacija nam vedno pomaga kot sredstvo, da dosežemo neki poslovni cilj, zato ga lahko imenujemo kot ciljno početje. Če pri komuniciranju nismo dovolj spretni, na primer s strankami v računovodskih servisih, ne dosežemo svojega cilja, se lahko zgodi
ravno nasprotno od želenega, kar je veliko huje, saj stranka morda odide k naši konkurenci.
Da bi uspešno komunicirali, moramo biti vešči in spretni ter imeti določeno znanje. S komuniciranjem izmenjujemo informacije, znanje in izkušnje. Nanaša se v veliki meri naša mnenja, misli, izrečena stališča in nagnjenja. Tako v službi kot doma nenehno komuniciramo, zato je seveda razumljivo, da prihaja tudi do konfliktov. Zelo pomembno
je, da konflikte pravočasno spoznamo, nanje pravilno reagiramo in nenazadnje, da jih rešujemo na pravi način.