Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Strojništvo
V podjetjih se srečujemo z različnimi dejavniki, ki vplivajo na osnovno delovanje poslovanja. Poslovanje je zelo zahtevno, ker moramo strmeti k vedno višjim ciljem, saj razmere na trenutnih trgih zahtevajo vedno večje zahteve (prilagajanje poslovnih procesov). Delovno okolje se posledično konstantno spreminja in vzpodbuja inovativne rešitve. Za dolgoročen obstoj podjetja je pomembno, da podjetje posluje z odličnostjo. Uporaba primerne tehnologije in orodij sta zelo pomembna za vsakodnevno poslovanje podjetja.
Optimalna urejenost v podjetju je mogoča na podlagi urejenih smernic. Za uvedbo teh smernic moramo uvesti standardizacijo. Standard nam omogoča, da se za posamezen proizvod predvidi njegov namen, preprečijo napake in da podpira skupno sodelovanje. Standard, ki je opisan v diplomski nalog, je ISO 9001:2015.
Kakovost v podjetju je zagotovljena z osredotočanjem na celovito obvladovanje kakovosti. Celovito obvladovanje kakovosti omenjamo kot sistem za vzdrževanje kakovosti, prizadevanje k izboljšanju kakovosti različnih skupin ter za povezovanje razvoja kakovosti.
V vsakem podjetju se zaradi reklamacij in izmetov pojavijo razmere, v katerih nastanejo nepredvideni stroški. Pomembno je, da stroške omejimo in jih dosledno spremljamo v določenih situacijah..
Doseganje najvišje poslovne ravni na trgu dosežemo s poznavanjem ključnih kazalnikov uspešnosti. Ti predstavljajo merilo za ovrednotenje najbolj kritičnih vidikov uspešnost podjetja. Kazalniki nam dajejo oporo za doseganje uspešnosti poslovanja. Z uvedbo uravnoteženih kazalnikov uspešnosti podjetje dobi pregled nad celotno poslovno situacijo. Kazalnike uspešnosti je treba preverjati periodično, priporočljivo je mesečno preverjanje. Pomembno