Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Spletna produkcija
Internet je postal vse bolj pomemben del vsakdanjika, brez katerega si življenja skoraj več ne moremo predstavljati in je postal najbolj pogosto komunikacijsko orodje.
Vse več podjetij je spletne strani pričelo uporabljati kot vizitko, s katero širijo svojo prepoznavnost. Spletne strani je tako možno tudi zelo preprosto definirati kot digitalizirane prospekte, ki vsebujejo informacije, ki jih želimo posredovati uporabnikom.
Preprosta in sodobna oblika spletne strani je tista, ki lahko obiskovalce prepriča v to, da je podjetje vredno zaupanja in s tem posledično vpliva na to, ali se bo obiskovalec odločil za uporabo nekega izdelka ali storitve.
V diplomskem delu smo obravnavali izdelavo spletne strani v panogi vinogradništva, v kateri so predstavljeni tudi vsi koraki, od samega načrtovanja ter vse do optimizacije spletne strani.
Izdelavo spletne strani je potrebno torej pričeti zelo premišljeno, saj zajema vse, in sicer od samega naročila in načrtov projekta, projektne organizacije, projektnega strukturnega plana, stroškovnih načrtov, analiz ter vse do programiranja spletne strani.
Na področju oblikovanja je potrebno biti pozoren in izvesti veliko analiz, ki bi omogočile trajnost spletne strani, saj lahko uporaba barvnih kombinacij ter grafično upodabljanje pustita na obiskovalce spletne strani močan vtis.
Primarni cilj je torej izdelati tako spletno stran, ki bi imela čim višjo želeno akcijo tistih, ki na spletni strani pristanejo. Diplomsko delo je sestavljeno iz praktičnega in teoretičnega dela. V teoretičnem delu so na kratko predstavljene vsebine, ki so temeljno izhodišče za celotni postopek izdelave spletne strani za izbrano področje.
V začetni fazi se s stranko proučuje primernost spletnih strani in se tudi določi, kakšno spletno stran bomo izdelali. S pomočjo analiz se izdela sama vsebina spletnih strani, določijo se barve in tipografija.
Samo optimizacijo spletne strani je pa treba tudi dobro optimizirati z namenom povečanja prodaje in večjega zanimanja strank. Z optimizacijo je potrebno pričeti že v samem začetku, še pred izdelavo spletne strani, saj omogoča višjo uvrščenost med zadetke v brskalnikih.
Ta se izpopolni potem še na samem koncu, ko je spletna stran že objavljena na spletni strežnik, saj nam omogoča s pomočjo različnih programov ugotoviti pomanjkljivosti, ki jih je tako moč tudi popraviti.
Dobro premišljeno izdelana spletna stran lahko uporabnika prepriča, da je podjetje vredno zaupanja, kar omogoča večjo konverzijo na sami strani ter s tem tudi večjo prodajo in prepoznavnost.
Grafični izgled spletne strani: