Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Sodobni človek je v današnjem času nenehno obremenjen. Govorimo o večdimenzionalni obremenjenosti in stresnih situacijah, ki povzročajo neravnovesje v človeškem telesu. Zaradi zunanjih vplivov je človeško telo vsak dan na preizkušnji. Bori se za ohranjanje telesnega, socialnega, čustvenega, duševnega in duhovnega zdravja. Marsikdo na tej poti omaga in izgubi bitko z okoljem, v katerem živi in ki ga je sam izoblikoval. Zaradi teh in še drugih razlogov se vedno več ljudi poslužuje wellness programov, ki jim vsaj delno pomagajo kljubovati negativnim vplivom iz okolja. Ob močnem vplivu potrošniške družbe se želja po sprostitvi še povečuje. Tako se je v zadnjem času povečalo število wellness centrov, ki s takšnimi ali drugačnimi programi ponujajo ljudem duševno in telesno sprostitev.
V začetku diplome sem predstavila pojem wellness in prvine wellness storitev. Najprej sem predstavila, od kod beseda wellness sploh izvira, kako ga različni avtorji in narodi opredeljujejo, kaj predstavlja oziroma kaj zajema ter njegovo povezanost z zdravjem.
V naslednjem poglavju sem predstavila razvoj in pomen wellnessa v Sloveniji, ki sega daleč nazaj, celo v čas Rimljanov. Predstavljeni so kakovost storitev na trgu wellnessa in dejavniki, ki vplivajo nanj ter njegovi uporabniki.
Wellness kot način življenja so ločili avtorji na štiri temeljne sestavine. Te sestavine so: zdrava prehrana, osebna sprostitev, telesni fitnes in duševne aktivnosti. Vsaka izmed njih je podrobno opisana v četrtem poglavju.
V petem poglavju sem predstavila družbo Terme Ptuj, njene začetke in segmente, ki jo sestavljajo. Podrobneje sem opisala Hotel Primus in Valens Augusta Wellness.
V zadnjem poglavju sem na osnovi anket uporabikov Valens Augusta Wellnessa ugotavljala, kakšni gostje po starosti in spolu največkrat obiščejo wellness in kako so zadovoljni z obstoječo ponudbo, kakšna so njihova pričakovanja, kaj jih moti in kaj bi želeli spremeniti oziroma izboljšati.