Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Med 30. majem in 3. junijem je v Huelvi, mestu na jugozahodu Španije, v okviru mednarodnega Erasmus+ projekta Digital Skills 4 All (DS4ALL) potekalo 5. dnevno usposabljanje digitalnih veščin z naslovom “Metodologija obratne učilnice”. Na usposabljanju so sodelovali projektni partnerji iz Španije, Italije, Romunje, Hrvaške ter VSŠ Academia iz Slovenije, ki so jo zastopali predavatelji Jagoda Đorđevič, Dušan Mežnar ter Jože Ravničan.
Erasmus+ projekt Digital Skills 4 All zaposlenim v poklicnem izobraževanju in usposabljanju omogoča, da se seznanijo z novimi strategijami za vse bolj učinkovito in vključujoče poučevanje, ki bo lahko koristno izkoristilo prednosti, ki jih ponujajo nove tehnologije. Projekt “DS4All” se razvija že drugo leto, do sedaj je projekt v državah projektnih partneric že gostil krožne izmenjave s ciljem preizkušanja inovativnih metodologij poučevanja, integriranih z digitalnimi orodji. Ključna smernica projekta ustvariti didaktično programiranje, ki lahko učenje na daljavo preobrazi v agilno in lahkotno, ne da bi se pri tem odpovedalo svoji pomembni izobraževalni nalogi.
5. dnevno usposabljanje “Metodologija obratne učilnice” se je pričelo v Centru za digitalno usposabljanje in inovacije Inercia in je bilo razdeljeno na 5 ključnih poglavij, ki so se vrstila v naslednjih dneh izobraževanja pod mentorstvom Isabele Gonzalez Contreras.
Prvi dan izobraževanja so partnerji spoznali smernice učnega procesa v naslednjih 5 dneh, kaj je cilj tega izobraževanja, spoznali so pojem ter namen obratne učilnice in kako le-to integrirati v platformo Moodle.
Drugi in tretji dan je v ospredju bilo spoznavanje korakov ustvarjanja “obratne učilnice” in kakšne modele obratne učilnice poznamo. Predstavljena so bila orodja in viri, ki so za razvoj in zasnovo modela obratne učilnice ključnega pomena.
Četrti in peti dan so partnerji v praktičnem delu izobraževanja predstavljali simulacije obratne učilnice in kako v njej poteka interakcija predavatelj-učenec. Po vsaki simulaciji so sledila vprašanja in predlogi izboljšave.
Ob koncu zadnjega, petega dneva je sledila obnova celotnega izobraževanja, sledile so povratne informacije metod in vpliva obratne učilnice, partnerji so predstavili svoje izkušnje.
Cilji izobraževanja je bilo razumeti komponente obratne učilnice, kako uspešno ustvariti “predavanja” z različnimi medijskimi metodami, uporaba digitalnih pripomočkov za izboljšanje pouka. V praktičnem delu izobraževanja so se partnerji s pomočjo raznih informacijsko-komunikacijskih tehnologij učili tudi vodenje učencev na skupinski ter individualni ravni ter kako s pomočjo IKT motivirati učence do učenja.