Pričela se je prva mednarodna poletna šola Academie

Digitalni marketing in poslovanje v dobi umetne inteligence in zelenega prehoda – teme prve mednarodne poletne šole Academia Summer School 2023

Več kot 70 študentov iz 10 držav v festivalnem tednu na Višji strokovni šoli Academia Maribor na študijah primerov uspešnih mariborskih podjetij I-Vent (Lunos) in Teta Frida (Naturalica Foods) išče strateške rešitve za sodoben digitalni nastop in vstop na nove tuje trge. Skozi interaktivne delavnice, gostujoča predavanja domačih in mednarodnih predavateljev ter obiske podjetij bodo v petek po interdisciplinarih ekipah predstavili svoje inovativne rešitve.

Študentje prve mednarodne poletne šole Academia Summer School 2023 prihajajo iz Španije, Litve, Italije, Grčije, Romunije, Srbije, Turčije, Kenije, Mavricija in Slovenije. Razdeljeni so v dva izbirna modula: digitalni marketing in inovativno poslovanje.

Študentje digitalnega marketinga v tem tednu po skupinah delajo na novem digitalnem nastopu uspešne mariborske blagovne znamke Teta Frida. Z uporabo orodij umetne inteligence bodo do konca tedna zgradili nove marketinške kampanje. Na poletno šolo digitalnega marketinga so študentje prišli pripravljeni, saj so morali že pred prihodom predelati video gradivo, preučiti študijo primera in se med seboj povezati na spletu med partnerskimi ustanovami.

Študentje inovativnega poslovanja pa po skupinah razmišljajo o novi strategijah vstopa uspešne blagovne znamke I-Vent na nove tuje trge na podlagi temeljev digitalne transformacije in cilji zelenega prehoda. Svoje rešitve bodo predstavili v petek popoldan pred komisijo.

V času poletne šole je Višja strokovna šola Academia Maribor študentom pripravila tudi bogat kulturni program, ki med drugim vključuje vodene oglede mesta ter udeležbo na dogodkih festivala Lent.

Poletni šoli na Academii potekata v okviru programa Erasmus+. Usmeritveni modul Digitalnega marketinga poteka v okviru kombiniranega intenzivnega programa (KIP).

Usmeritveni modul inovativnega poslovanja pa v okviru Erasmus+ projekta SmartSkills Business 4.0.

Po uspešno zaključeni poletni šoli študentje prejemajo certifikat o udeležbi ter s tem ekvivalent 3 kreditnih točk po ECTS, ki ga lahko vnovčijo na instituciji iz katere prihajajo.

“Izjemno veseli nas, da je Academia prva višja strokovna šola v Sloveniji, ki organizira mednarodno poletno šolo v okviru Erasmus+ kombiniranega intenzivnega programa. Našim študentom želimo mednarodne priložnosti ponuditi tudi doma – skozi udeležbo tujih študentov in gostujočih mednarodnih predavateljev na naših dogodkih.” je povedala Nina Gaube, vodja projektov v mednarodni pisarni Academie.

Študentje Academie na obisku v podjetju Teta Frida

Študentje digitalnega marketinga na obisku Chocolate Village Maribor blagovne znamke Teta Frida. Fotografija: Luka Šipek, študent medijske produkcije

Na Academii se umetne inteligenci ne izogibajo ali prepovedujejo.

“Nasprotno, želimo, da se študentje seznanijo z orodji umetne inteligence – njihovimi prednostnimi pa tudi slabostmi, da razvijejo veščine kritičnega razmišljanja ob njeni uporabi. Ocenjujemo, da umetna inteligenca ne bo nadomestila delovnih mest, bo pa nadomestila tiste zaposlitve, ki je v svoje delovne procese ne vključujejo.” pojasnjuje Žan Dapčevič, poslovni direktor Academie.

V novem študijskem letu 2023/2024 na Academii načrtujejo predstavitev uporabnosti umetne inteligence prav v vseh študijskih programih, posebej pa so razvili še usmeritveni modul Umetne inteligence v programu Računalništvo, ki ga bodo jeseni izvajali prvič.

Študij na Academii traja 2  leti, na leto je vpisanih okoli 450 študentov, ki po zaključku študija pridobijo raven izobrazbe 6/1, skoraj polovico časa med študijem pa že namenijo praktičnemu izobraževanju v partnerskih podjetjih, kar pripomore k bistvenemu hitrejšemu vstopu na trg dela.

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X