S strani Sveta Nacionalne agencije Republike Slovenije za kakovost v visokem šolstvu je Višja strokovni šoli Academia prejela mnenje glede doseganja standardov, določene z Merili za zunanja evalvacijo višjih strokovnih šol.
Svet agencije je vlogo obravnaval 21. aprila 2016 po vseh kriterijih presoje iz meril: vpetost v okolje, delovanje višje strokovne šole, kadri, študenti, materialni pogoji in zagotavljanje kakovosti.
Svet agencije je v obravnavi izpostavil sistem kakovosti, ki je vzpostavljen na VSŠ Academia ter ga imenovala kot primer dobre prakse v slovenskem višješolskem prostoru.
Skupina strokovnjakov je namreč v okviru postopka evalvacije šole opravila tudi obisk VSŠ Academia med 21. januarjem in 22. januarjem 2016 v katerem so sodelovali predstavniki:
- Referent v študijskem referatu, izvršni direktor ter vodja projektov / pravnica (3);
- Študenti, predstavniki vseh petih študijskih programov (17);
- Organi zavoda, člani strateškega sveta, študijske komisije in vodje strokovnih aktivov (10);
- Člani komisije za kakovost (8);
- Diplomantov vseh petih študijskih programov (18);
- Organizatorji praktičnega usposabljanja, mentorji iz podjetij in predstavniki delodajalcev (14);
- Predavatelji in inštruktorji vseh petih programov (19).
Skupno je skupina strokovnjakov opravila razgovor s 89 deležniki Višje strokovne šole Academia.
[deof_form download_text=”20160523122455.pdf” download_url=”http://academia.si/novice/wp-content/uploads/2016/05/20160523122455.pdf”]
Ugotovitve skupine strokovnjakov
Prednosti Academie – Vpetost v okolje
- prepoznavnost šole in njena tradicija v regionalnem okolju, odličen poslovni odnos s potencialnimi delodajalci in drugimi deležniki v okolju;
- visoka zaposljivost diplomantov šole in zadovoljstvo delodajalcev s pridobljenimi učnimi izidi diplomantov;
- povezanost šole z diplomanti tudi po več letih od diplomiranja;
- odlične izkušnje diplomantov zaradi osebnega pristopa in pridobljenih praktičnih znanj – diplomanti kot promotorji šole ter
- pridobitev certifikatov kakovosti in nadaljnji trud za pridobitev novih povečuje vlogo in pomen šole v ožjem in širšem okolju
Prednosti Academie – Delovanje višje strokovne šole
- zelo kompatkna notranja organizacija, ki učinkovito sloni na dobro sodelujočih sodelavcih;
- odlična odzivnost, prilagodljivost in delovanje vodstva in podpornih služb (pravnica, referent);
- jasna usmeritev v delovanje v skladu s standardi kakovosti, kar zahteva stalno pripravljenost, učinkovitost in doslednost;
- redno informiranje predavateljev, študentov, diplomantov, zaposlenih in javnosti z novicami, povezanimi s šolo ter
- visoko angažirano vodstvo, ki se z diverzifikacijo programov in prehajanjem v druge panoge uspešno prilagaja zahtevnim razmeram na trgu.
Prednosti Academie – Kadri
- pripravljenost kadrov prilagajanja na uvajanje sprememb v šoli;
- razpoložljivost vseh kadrov študentom, motiviranje in socialni čut do študentov;
- visok standard študentskega mnenja za nadaljnje sodelovanje predavateljev ter
- vključevanje gostujočih strokovnjakov in terenske izvede pouka
Prednosti Academie – Študenti
- velika skrb osebja za dobro počutje študentov, za njihov uspešen študij, spodbujanje njihovega osebnega razvoja;
- brezplačni pripravljalni tečaji tujih jezikov ter;
- pomoč, odzivnost ter komunikacija med študenti – referatom – vodstvom.
Prednosti Academie – Materialne razmere
- dobro opremljene računalniške učilnice s sodobno strojno in programsko opremo in možnostjo uporabe nekaterih programskih orodij na svojih zasebnih računalnikih;
- eAcademia z vsemi storitvami, dostop do posnetih predavanj,
- javna objava diplomskih del,
- preverjanje plagiatorstva pri vseh zaključnih in drugih delih ter
- stabilne finančne razmere in obvladovanje morebitnih tveganj.
Prednosti Academie – Zagotavljanja kakovosti
- pridobljeni številni standardi kakovosti in odličnosti;
- pridobivanje mednarodne evalvacije Združenega kraljestva;
- zelo pozitiven in proaktiven odnos vodstva šole do pomena izboljševanja kakovosti in krepitve kulture kakovosti na višji šoli;
- učinkovito formalno in neformalno reševanje težav študentov s strani vodstva in podpornih služb;
- zgledno pripravljeno samoevalvacijsko poročilo ter
- aktivno posodabljanje učnih vsebin v skladu z zakonskimi možnostmi.