Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
V okviru predmeta Digitalni marketing programa Ekonomist smo v sodelovanju z Tehnološko univerzo El Salvador gostili g. Ivana Castellanosa, rednega predavatelja na Tehnološki univerzi v Salvadorju, ki se je v svojem predavanju z naslovom “Pozitiven rezultat z uporabo ustrezne digitalne komunikacije” osredinil na pomembnost ustvarjalnosti posameznika v ustvarjanju kampanje.
Rdeča nit predavanja so bili ključni pojmi, s pomočjo katerih je predavatelj predstavil celotno ideologijo uspešne kampanje na osnovi uspešne digitalne komunikacije. Ti pojmi so: znanje, sprememba, odnos in vedenje. Kampanja je že aktivna pred samo ustanovitvijo; kampanje najprej potrebuje idejo, potrebuje slogan, zelo pomemben je tudi čas poteka kampanje ter mediji, preko katerih se kampanja sproži. Najpomembnejši faktor uspešne kampanje na področju komunikacije je zavedanje ciljne skupine in sporočilnost, ki mora predstaviti cilj ter hkrati motivirati ciljno skupino.