Gostujoče predavanje: Tine Lugarič o moči zgodb v marketingu

Digitalni Marketing (HND) in Komercialist (VSŠ)

V okviru predmeta Integrirane marketinške komunikacije smo gostili Tina Lugariča, soustanovitelja in kreativnega direktorja pri Trampolin ter izkušenega strokovnjaka za blagovne znamke in strateško komunikacijo.

Predavanje je osvetlilo pomen zgodbe v marketingu, ki so ključni element pri oblikovanju identitete blagovnih znamk in učinkoviti komunikaciji s potrošniki. Lugarič je poudaril, da blagovne znamke ne obstajajo le v marketinških načrtih, temveč predvsem v glavah potrošnikov – kot občutki, izkušnje in razmišljanja, ki jih imajo ljudje do določenih produktov ali storitev.

Študenti so skozi predavanje spoznali, kako pomembno je ustvarjati prepoznavne in avtentične zgodbe, ki pritegnejo pozornost v vedno bolj nasičenem komunikacijskem okolju. Predstavljeni so bili primeri uspešnih kampanj, proces oblikovanja znamčne identitete in vloga kreativnih pristopov pri reševanju poslovnih izzivov.

Gostujoče predavanje je navdušilo študente in spodbudilo razpravo o izzivih in priložnostih, ki jih prinaša sodobno marketinško okolje. Zahvaljujemo se Tinu Lugariču za izjemno predavanje in vpogled v svet kreativnega komuniciranja!

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X