Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Digitalni Marketing (HND) in Komercialist (VSŠ)
V okviru predmeta Integrirane marketinške komunikacije smo gostili Niko Todorovski, izkušeno strokovnjakinjo s področja medijskega načrtovanja in zakupa pri Pristop Media. Študentom je predstavila najnovejše trende v medijskem svetu ter vlogo in pomen medijskega načrtovanja v sodobnih marketinških strategijah.
Predavanje je ponudilo vpogled v spremenjene potrošniške navade, digitalno preobrazbo oglaševanja ter vloge različnih medijskih kanalov pri doseganju ciljne publike. Poudarek je bil na digitalnem oglaševanju, družbenih omrežjih, naslovljivi televiziji (ATV) ter ključnih dejavnikih uspešnega medijskega zakupa.
Študenti so imeli priložnost pridobiti praktična znanja o sestavi in optimizaciji medijskih kampanj ter vpogled v analitične pristope pri ocenjevanju učinkovitosti oglaševanja. Predavanje je vzbudilo veliko zanimanja, saj so študenti aktivno sodelovali z vprašanji in primeri iz lastnih izkušenj.
Takšna gostujoča predavanja so odlična priložnost za povezovanje teorije s prakso in za boljše razumevanje dinamičnega sveta marketinških komunikacij. Zahvaljujemo se Niki Todorovski za izjemno predstavitev in deljenje dragocenih vpogledov.