Prenova celostne grafične podobe kmetije Samastur

Medijska produkcija

Študent: Doroteja Samastur

Doroteja Samastur je diplomantka Višje strokovne šole Academia, program Medijska produkcija. Svoje diplomsko delo je zagovarjala novembra 2024.

PDF

Diplomsko delo Doroteja Samastur

V diplomskem delu sem se posvetila prenovi vizualne podobe kmetije Samastur. Mislila sem, da se bom posvetila le novi celostni grafični podobi in novemu simbolu podjetja, vendar sem skozi celoten proces raziskovanja in pridobivanja idej ugotovila, da oblikujem blagovno znamko Kmetije Samastur.

Diplomsko nalogo začnem z opisom svojega področja in opredelitvijo problema. Opisujem namen in cilje. Postavila sem si osnovne hipoteze in dodala tudi uporabljene raziskovalne metode. Glavni namen in cilj je pomagati kmetiji Samastur do večje prepoznavnosti, posledično večje prodaje in tako postati konkurenca podobnim podjetjem.

V drugem poglavju sem se posvetila teoretičnemu delu diplomskega dela, saj mi je znanje teorije pomagalo pri praksi oziroma pri oblikovanju novega logotipa in drugih komunikacijskih sredstev kmetije Samastur. Raziskala sem metode zasnove ideje, pomembnost tipografije ter izbire pravilnih barv, kaj je celostna grafična podoba, kaj je blagovna znamka ter kako lahko pomaga manjšemu kmetijskemu podjetju pri prepoznavnosti in s tem tudi pri povečanju prodaje. Dodala sem tudi nekaj nasvetov za trženje blagovne znamke na področju kmetijstva.

V naslednjem poglavju sem predstavila, kako sem se lotila raziskave pred začetkom oblikovanja koncepta in katere metode sem uporabila. Raziskala sem konkurenco v bližnji in širši okolici ter poiskala primere dobrih praks iz tujine. Nato sem predstavila vprašalnik, na katerega so mi odgovorili družinski člani kmetije Samastur.

Na koncu sem predstavila še rezultate ankete, ki jo je izpolnilo 100 potencialnih strank kmetije Samastur, da lahko razumem njihov pogled, kaj najbolj vpliva na njihov nakup pri kmetijskih produktih in ali je to vizualna podoba.

V četrtem poglavju sem pa opisala in s slikami prikazala postopek oblikovanja nove vizualne podobe kmetije Samastur ter oblikovanje blagovne znamke. Opisala sem, kako sem zasnovala idejo, katere barve in tipografije sem izbrala, kakšen simbol sem oblikovala ter predstavila oblikovana komunikacijska sredstva.

V zadnjem poglavju vse skupaj zaključim v celoto in predstavim svoje mnenje, kako je potekalo oblikovanje in pisanje diplomskega dela glede na moj začetni namen, na moje cilje in hipoteze. Ugotovim, da je bila ta diplomska naloga velik izziv, in sicer zaradi raznovrstne ponudbe kmetije in zaradi nadgrajevanja same sebe oziroma mojega oblikovanja.


Izdelek študentke si lahko ogledate na spodnjem posnetku:

Diplomsko delo Doroteja Samastur

PDF

Diplomsko delo Doroteja Samastur

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X