Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Digitalni Marketing (HND) in Komercialist (VSŠ)
Računalniške vede
Spletna produkcija
V začetku oktobra 2024 je VSŠ Academia v sodelovanju s podjetjem CORE d.o.o. in Društvom Hiša! organizirala 5-dnevni mednarodni intenzivni program MediaXperience Autumn School, ki je bil osredotočen na raziskovanje in uporabo tehnologij virtualne (VR), razširjene (AR) ter mešane resničnosti (MR).
Dogodek je združil študente in predavatelje iz El Salvadorja, Jordanije, Bosne in Hercegovine, Srbije, Španije, Litve in Slovenije. Skupaj je sodelovalo več kot 40 mednarodnih in slovenskih udeležencev, ki so skozi skupinsko delo in strokovna predavanja mednarodnih predavateljev pridobivali dragocene izkušnje na področju inovativnih tehnologij.
Interdisciplinarni izziv: Preobrazba turističnega doživetja
Program MediaXperience Autumn School je temeljil na tesnem sodelovanju med študenti, mentorji in industrijskimi partnerji – CORE d.o.o. in Društvom Hiša!. Glavni izziv programa je bilo preoblikovanje tradicionalnega fizičnega lova na zaklad, ki ga Društvo Hiša! že ponuja turistom v Mariboru. Udeleženci so lov skozi celoten teden preoblikovali v sodobno digitalno doživetje, ki vključuje VR/AR tehnologije. Cilj je bil namreč, da študentje skozi skupinsko delo na izzivu podjetja ustvarijo interaktivno aplikacijo, ki bi pritegnila mlajše občinstvo in spodbudila njihovo raziskovanje mestne kulturne dediščine.
Udeleženci so bili razdeljeni v skupine, kjer so uporabljali orodja, kot so Blender, Unity3D, WebXR, in GPT API za razvoj inovativnih rešitev. S pomočjo mentorjev in strokovnjakov iz industrije so razvijali digitalne rešitve, ki bi mladim omogočile bolj osebno in poglobljeno izkušnjo mesta Maribor. Lina Petrović iz Društva Hiša! je izpostavila: “Sodelovanje s študenti in izmenjava idej sta prinesla veliko svežih pristopov za promocijo kulturnega turizma med mlajšo generacijo.”
Pester program in praktično delo
Poleg skupinskega dela je program vključeval tudi vrsto predavanj priznanih strokovnjakov iz različnih držav. Med drugim so udeleženci poslušali predavanje Jasmine Dončić in Anđele Pljakić (Akademija Sumadija) o uporabi Chat GPT za inovacije v turizmu ter predavanje Jolante Mačėnienė (Vilniaus Kolegia) o kibernetski varnosti v virtualni resničnosti. Obiskali so tudi IZUM ter si ogledali superračunalnik VEGA, kar je udeležencem ponudilo vpogled v napredne računalniške tehnologije.
Almedina Kadrić, ena izmed mednarodnih udeleženk iz Bosne in Hercegovine, je svojo izkušnjo opisala kot izjemno dragoceno: “Izjemno je bilo videti, kako lahko VR in AR tehnologije preoblikujejo turistične izkušnje. Sodelovanje v projektu mi je prineslo ogromno praktičnih izkušenj, ki jih bom lahko uporabila pri svojem nadaljnjem delu oziroma karieri.”
Zaključek s podelitvijo potrdil
Zadnji dan so študenti svoje projekte predstavili pred komisijo, ki so jo sestavljali sodelujoči mentorji in predstavniki podjetij. Projekti so bili med drugim ocenjeni glede na inovativnost, uporabniško izkušnjo ter integracijo VR/AR tehnologij. Gostujoči predavatelj, Douglas Emilio Cabezas Guardado (Univerza Tehnologica de El Salvador), je pohvalil kreativnost in zavzetost udeležencev.
Jesenska šola se je zaključila s podelitvijo certifikatov o udeležbi, študenti pa so izkoristili priložnost za mreženje in povezovanje z vrstniki iz različnih držav. Z udeležbo so pridobili tudi 3 kreditne točke ECTS za sodelovanje, uspešno opravljen program in vse naloge, kar jim bo pomagalo pri nadaljnjem akademskem in poklicnem razvoju.
Priložnosti za prihodnost
MediaXperience Autumn Tech School je bila izvrsten primer, kako lahko Erasmus+ projekti združijo študente in industrijske partnerje, da skupaj razvijejo rešitve za izzive iz resničnega življenja. Dogodek je spodbudil nadaljnjo sodelovanje med institucijami in podjetji, kar bo študentom omogočilo še več priložnosti za prihodnje mednarodno sodelovanje.
Povzetek dogodka si lahko ogledate v spodnjem videu: