Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Varovanje
Piratstvo je predstavljalo od zgodovine do današnjega časa velik problem na področju pomorskih logističnih poti. Piratska dejanja in vsa vzporedna dejanja namreč nimajo dobrega namena, ko ustavijo tovorno ladjo in se akterji uspejo vkrcati nanjo; tedaj nastanejo negativne posledice za vse sodelujoče predstavnike – zaposlene ljudi v logističnih smereh oziroma odgovorne ljudi za varno pot naročil in stranke, ki na koncu morda sploh ne prejmejo svojih naročil ali pa ta zelo zamujajo.
Da se takšne in drugačne neprijetnosti ne bi dogajale in da bi vse potekalo po zastavljenih ciljih, tukaj nastopi v prvi vrsti zelo uspešna varnostna služba in nato ji sledijo drugi varnostni subjekti, s katerimi lahko sodeluje oziroma je sodelovanje z njimi nujno potrebno. Od varnostne službe, ki si je prislužila veliko čast varovanja na veliki stopnji tveganja in ogroženosti, se pričakuje, da izpelje varovanje na nivoju od natovarjanja in poti do razklada.
Imeti mora odlično taktiko varovanja, vso potrebno opremo tako varnostnikov kot tudi video nadzor ter odlično pripravljene varnostnike, tako fizično kot psihično, saj gre predvsem za fizično varovanje. Inženir varovanja, ki je zaposlen v tej izbrani varnostni službi, mora zelo dobro poznati teren varovanja, da lahko pripravi načrt varovanja, ustrezno oceni stopnjo tveganja in ogroženosti s pomočjo posvetovanja s kapitanom ladje o vseh možnih poteh in tehničnih podatkov glede ladje.
Izbere opremo tehničnega varovanja. Natančno in podrobno določi postavitev in izvedbo tehničnega varovanja ter fizičnega varovanja. Določi tudi posebno medsebojno komunikacijo in ukrepe napada ali nesreče.
Varnostniki, ki so nameščeni na točno določene pozicije, morajo biti psihično in fizično pripravljeni na izredne dogodke ter se znati strokovno, hitro in s čim manjšimi posledicami odzvati. Morajo se zavedati svojih pravic in dolžnosti kot varnostni uslužbenci. Če varnostna služba želi preprečiti napade piratov na varovani tovorni ladji, mora poznati nekatere njihove taktike, opremo in sposobnosti čolnov, matične ladje, opremo, ki jo imajo pirati na sebi, da lahko primerno in taktično reagira sebi v prid.
Kajti tako kot napreduje tehnologija in človeštvo v splošnem, vzporedno napreduje organiziran kriminal oziroma v tem primeru piratstvo. Moramo se zavedati, da je piratstvo naša realnost in velika nevarnost, ki preži tako na tovorne ladje kot tudi na križarke svetovnih morij in oceanov.
Kot kaže, bo potrebno veliko truda in sredstev vložiti v zatiranje tovrstnega kriminala, ki se je iz mitologije in pravljic prelevil v kruto realnost po celem svetu.