Mednarodna poletna šola o trženju na VSŠ Academia povezuje 4 države in mednarodne študente

VSŠ Academia je konec junija gostila svoj prvi Erasmus+ Blended Intensive Programme (BIP) – s(M)art Skills: Summer Marketing School, ki združuje študente iz Srbije, Turčije, Španije in Slovenije. Program je ponudil dinamično in večkulturno postavitev ter intenzivno in poučno izkušnjo za 18 mednarodnih študentov.


Uvodni del poletnega marketinškega programa s(M)ART Skills je predstavljal teme, kot sta strateški marketing in prodaja ter s tem udeležencem podal poglobljeno znanje o upravljanju blagovnih znamk, tržnih raziskavah, vedenju potrošnikov, trženju na družbenih omrežjih, kreativnem oglaševanju in ustvarjanju vsebin. Študenti so bili deležni usposabljanja s strokovnim znanjem in veščinami za ustvarjanje privlačnih trženjskih kampanj in močnih identitet blagovnih znamk s privlačnimi predavanji, nalogami iz primerov iz resničnega sveta ter obiski lokalnih podjetij.

V okviru izkustvenega učenja so študenti imeli priložnost obiskati Teto Frido, priznano lokalno čokoladnico, kjer so pridobili osebni vpogled v svet proizvodnje, blagovne znamke in trženja produktov. Ta neverjetna izkušnja je poglobila njihovo razumevanje dejanskih aplikacij trženjskih načel, ki so se jih predhodno naučili s komponento virtualnega usposabljanja, in jih navdihnila, da so ustvarjalno in strateško razmišljali v svojih prihodnjih marketinških prizadevanjih.

 

 

V skupinskem delu programa so študenti bili razdeljeni v skupine z dodeljenimi mentorji. Pred njimi je bil izziv ustvariti edinstvene marketinške strategije prav za podjetje Teta Frida. Predstavitve študij primerov so bile kasneje predstavljene mentorjem, kar je bil tudi vrhunec programa s(M)ART Skills; udeleženci so pod vodstvom izkušenih mentorjev pokazali svojo ustvarjalnost in umetniške sposobnosti. Ustvarili so fascinantne oglase in predstavili marketinške strategije, katerih cilj je bil prikazati edinstvenost in šarm Tete Fride.

Skupinske predstavitve so bile produkt večdnevnega predanega dela in raziskovanja, hkrati pa so pokazale sposobnost študentov, da razmišljajo izven okvirov in se povezujejo s ciljno publiko. Med skupinskimi razpravami in predstavitvenimi fazami so mentorji dajali bistvene vpoglede, komentarje in podporo ter pomagali udeležencem pri izboljšanju njihovih marketinških strategij in njihovih veščin.

 

 

 

Ker je poletna šola sovpadala s Festivalom Lent, tedenskim festivalom glasbe, predstav in kulturnih dogodkov, so si študenti v večernih urah po delavnicah lahko ogledali raznovrstne prireditve.

Program Erasmus+ Blended Intensive Programme (BIP) – s(M)art Skills: Summer Marketing School je spodbudil ambiciozne študente tako, da jim je pomagal oblikovati nove marketinške strategije in se globlje povezati s potrošniki. Udeleženci so se s kombinacijo intenzivnih in privlačnih predavanj, skupinskih nalog in mentorstva učili veščin in miselnosti, potrebnih za uspeh v dinamičnem svetu marketinga. Trajne povezave, obravnavane teme in kulturne izkušnje poletne šole bodo še naprej navdihovale in vplivale na marketinško kariero teh študentov.

 

Želite biti obveščeni o novicah na Academii?

Ko bo kaj novega vam to enostavno sporočimo na vaš e-naslov.

X