Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Komercialist
Računovodja
V okviru predmeta Organizacija in menedžment podjetja študijskega programa Ekonomist – modul Komercialist ter Ekonomist – modul Računovodja smo gostili Aleksandro Lepenik, direktorico podjetja ELPRO Lepenik & Co. d.o.o.
Gostujoča predavateljica, gospa Lepenik, je v uvodu srečanja predstavila podjetje ELPRO Lepenik & CO. d.o.o., ki pri strankah že od leta 1991 skrbi za meritve temperatur, vlage, tlaka, nivoja in sorodnih veličin ter proizvaja temperaturna tipala, prodaja merilno regulacijske tehnike vodilnih svetovnih proizvajalcev in tako zagotavlja varne, učinkovite in energetsko ustrezne rešitve. Nadaljevala je s pomembnostjo družinskega podjetništva, ki po njenem mnenju predstavlja edinstveno obliko poslovanja, saj temelji na tesni povezanosti družinskih članov in deljenju skupnih ciljev ter vrednot. Kot izkušena podjetnica, ki je sama odraščala v družinskem podjetju, je gospa Lepenik študentom ponudila dragocene nasvete o prednostih in izzivih, ki jih prinaša tovrstna poslovna praksa.
Poseben poudarek srečanja je bil namenjen ključnim vlogam priprave in načrtovanja nasledstva, kar zagotavlja stabilnost in kontinuiteto podjetja v prihodnosti. Prenos podjetja na naslednjo generacijo je kompleksen proces, ki zahteva odlično komunikacijo, jasno določanje vlog in odgovornosti ter upoštevanje interesov podjetja. Študente je tudi spodbudila, naj že v zgodnjih fazah razmislijo o tem, kako se aktivno vključiti v proces prenosa.
Drugi del srečanja se je osredotočal na temo standardov kakovosti in kakovosti vodenja. Gostujoča predavateljica je poudarila, da standardi kakovosti igrajo ključno vlogo pri zagotavljanju konkurenčnosti podjetja in zadovoljstva strank. Učinkovito obvladovanje procesov, nadzorovanje kakovosti izdelkov ali storitev ter stalno izboljševanje so ključni elementi uspešnega vodenja podjetja. Študentom je na osnovi lastnih izkušenj predstavila nekatere najpomembnejše standarde kakovosti, ki jih je treba upoštevati v sodobnem poslovnem okolju.