Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Grafično oblikovanje
V diplomskem delu je predstavljena celovita strategija oblikovanja kampanje za družbena omrežja, in sicer o podnebnih spremembah. Letošnja krovna tema mi je dala idejo o sodelovanju s slovenskim igričarskim društvom za elektronske športe – Spid.si. Zasnovali smo projekt Tedni trajnostnega streamanja, katerega cilj je ugotoviti, če lahko s pomočjo kampanje pozitivno vplivamo na ozaveščenost ljudi o podnebnih spremembah.
V teoretičnem delu diplomskega dela smo opravili poglobljeno analizo zgodovine družbenih omrežij, algoritmov, hashtagov in oblikovanja ter raziskala ozadje krovne teme – odziv umetnosti, oblikovanja in medijev na podnebno krizo.
Družbena omrežja se razvijajo že od nastanka interneta in so med seboj precej različna, zato se jim moramo prilagoditi. Izmed nabora družbenih omrežij smo izbrali in oblikovali posebej za Instagram ter podrobneje preučili njegov algoritem in hashtage. Ugotovila smo, da hashtagi vplivajo na vidnost objav in da pravilna izbira barv ne vpliva na deljenje spletnih objav, ampak na prepoznavnost podjetja.
Podnebne spremembe nam prinašajo različne težave, od segrevanja ozračja do vremenskih sprememb. Ljudje bi morali živeti bolj trajnostno, da bi zmanjšali njihov vpliv, vendar se pogosto ne počutimo motivirane. Tudi mediji nas zastrašujejo in zaradi tega ne verjamemo v podnebno krizo ali pa se počutimo nemočne. Mlajše generacije se bolj zanimajo za trajnost kot starejše, zato je pomembno, da je kampanja namenjena njim.
Zametki zanimanja za oblikovanje so se začeli, ko sem v podjetju Spid.si dobila možnost pisanja člankov. Dobila sem proste roke za oblikovanje, in to se odraža predvsem v praktičnem delu naloge. Ker sem v podjetju že delovala, sem tudi poznala omenjene smernice. Predali so mi Instagram analitike, prek katerih sem lahko prišla do naslednjih zaključkov.
Z vsemi uspešno pridobljenimi informacijami smo razvili uspešno marketinško strategijo. Slednje lahko potrdim; torej z načrtovanjem objav lahko povečamo število sledilcev in povečamo možnost, da bo algoritem naše objave prikazal večkrat. Navsezadnje smo dosegli glavni cilj naloge, to je pozitivno vplivati na ozaveščanje ljudi o podnebnih spremembah.