Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Cilj petdnevnega Erasmus+ Digital Skills 4 All (DS4A) učenja/izobraževanja in usposabljanja, ki je potekalo v Mariboru od 20. do 24. marca 2023, je bil zagotoviti učinkovite strategije in prakse pri obravnavi mladih s posebnimi potrebami. Dogodek je vključeval več informativnih srečanj in ogledov lokacij, ki so se osredotočili na reševanje vprašanj duševnega zdravja, s katerimi se soočajo mladi, ter ponujali metode za vključevanje posameznikov s posebnimi potrebami v delovno silo.
Prvi dan so predstavniki Nacionalnega inštituta za javno zdravje predstavili vrsto preventivnih programov, ki so bili namenjeni izboljšanju duševnega zdravja mladih. Posvet so dopolnjevale delavnice in gradiva, katerih namen je bil pomagati osnovnošolskim, srednješolskim in visokošolskim učiteljem pri obvladovanju težav z duševnim zdravjem med njihovimi učenci. To zasedanje je ponudilo dragocen vpogled v prepoznavanje in obravnavanje težav z duševnim zdravjem pri mladih, kar lahko pomembno vpliva na njihovo splošno dobro počutje.
Med obiski na terenu so imeli udeleženci priložnost obiskati več nevladnih organizacij, med drugim tudi Sonček, kjer so se seznanili s tem, kako je mogoče osebe s posebnimi potrebami vključiti v delovno okolje. Center Gustava Šiliha, še ena obiskana organizacija, je ponujal predšolsko vzgojo, osnovne šole in posebne izobraževalne programe, prilagojene posameznikom z lažjo, zmerno, težjo in težko motnjo v duševnem razvoju. Ta obisk je bil priložnost za spoznavanje, kako lahko ustanove zagotavljajo specializirane izobraževalne programe in podporo posameznikom s posebnimi potrebami.
Udeleženci so obiskali tudi Centra nevladnih organizacij IndiJanez in Center Šteker, kjer so se seznanili s specializiranim programom v severovzhodnem delu Slovenije, ki nudi celostno obravnavo mladim, ki se spopadajo z odvisnostjo od digitalnih tehnologij. Program je vključeval vrsto preventivnih in kurativnih dejavnosti, ki so obravnavale različna področja zasvojenosti, kot so družbena omrežja in internet na splošno, mobilni telefoni, tablični računalniki, televizorji, računalniške in spletne igre, igre na srečo in spletna pornografija. To zasedanje je zagotovilo dragocen vpogled v to, kako lahko institucije obravnavajo vprašanja zasvojenosti med mladimi.
Ob koncu usposabljana so se udeležencem priključili vodeni telesni vadbi v idilični naravi ob Treh ribnikih v mestnem parku. Vadbo na prostem so dopolnjevale sprostitvene tehnike in dihalne vaje, ki so pomagale sprostiti telo in um. Ta dejavnost je udeležencem ponudila priložnost, da se sprostijo in razmislijo o dragocenih spoznanjih in izkušnjah, ki so jih pridobili med dogodkom.
Petdnevne dejavnosti učenja/poučevanja in usposabljanja DS4A v Mariboru so udeležencem zagotovile dragoceno platformo za spoznavanje učinkovitih strategij in praks pri obravnavi mladih s posebnimi potrebami. Dogodek je poudaril pomen prepoznavanja in reševanja težav z duševnim zdravjem med mladimi ter zagotavljanja specializiranih izobraževalnih programov in podpore posameznikom s posebnimi potrebami. Obiski lokacij in seje so omogočili vpogled v načine, kako lahko institucije zagotovijo celostno obravnavo mladih, ki se spopadajo s težavami z odvisnostjo, vodena telesna vadba na prostem pa je udeležencem ponudila priložnost za sprostitev in razmislek o dragocenih spoznanjih dogodka.