Vas zanima študij pri nas?
Izpolnite spodnji obrazec za prijavo v program. V roku enega dneva vam bomo posredovali vse potrebne informacije o vpisu.
Video produkcija
V diplomskem delu je obsežno predstavljena monetizacija YouTube kanala, kako deluje in kako jo usposobimo. Opisani so primeri zaslužka z monetizacijo, katere prage je treba prestopiti in kako priti do čim večjega dobička. Ker je za monetizacijo potrebna registracija, sem prav tako raziskal, kako najbolje opravljati z YouTube kanalom, da se lahko uspešno registriramo.
Na začetku je opisan YouTube in njegova zgodovina monetizacije. Podrobno je opisan YouTube Studio, ki ga ustvarjalci uporabljajo za analizo in pregled njihovega kanala. V studiu je v meniju več zavihkov, vsak ima opisano svojo vsebino, med njimi je tudi zavihek o monetizaciji.
Za raziskavo diplomskega dela sem začel objavljati videoposnetke na svojem YouTube kanalu, da sem prišel do končnih analiz o čim bolj optimalnem postopku uspeha YouTube kanala. Za registracijo v monetizacijo je treba doseči 1000 naročnikov in imeti veljavnih 4000 ur gledanja v zadnjem letu, kar je precej težko, še posebej na začetku. Zato sem poskušal najti čim več rešitev, kakšni videi najbolj pritegnejo občinstvo, kako deluje YouTubov algoritem in kako oprema deluje na doseg občinstva.
Po korakih je razložen postopek registracije in katere podatke potrebujemo. Opisal sem tudi program AdSense, ki ga je treba aktivirati, če si želimo priliv zaslužka. Upoštevati je treba tudi YouTubove pravilnike in smernice za skupnost, saj nam drugače YouTube lahko zablokira več načinov monetizacije ali celo odstrani račun, v najhujših primerih imamo lahko tudi opravka s policijo. Opisani so pragi, ki jih je treba doseči, že želimo prejeti plačilo.
Po uspešni registraciji sem opisal več različnih načinov monetizacije YouTube kanala, bolj podrobno o monetizaciji z oglasi. Opisal sem, kako oglasi delujejo, katere vrste oglasov so nam na voljo, kaj predstavljajo različne ikone za monetizacijo na YouTube kanalu in kako razumemo zaslužek z oglasi, kjer sta v ospredju CPM in RPM.
Naredil sem intervju s slovenskim YouTuberjem Benom Kunstom, da sem dobil vpogled v slovensko YouTube sceno še od nekoga, ki je na njej dejaven že nekaj časa. Beno Kunst večinoma objavlja vloge, ki so v Sloveniji precej popularen format videov.